حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1454 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
انتصاب دبیر اجرایی ستاد هم اندیشی چهارمین دوره انتخابات انجمن های حمایت از حقوق مصرف کنندگان درشهرستان چگنی
02 آذر 1402 - 12:15
شناسه : 9947
بازدید 127
3
دبیر اجرایی هم اندیشی چهارمین دوره انتخابات انجمن های حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان چگنی ابلاغ خود را از دکتر مجید محمودی کوچکسرائی دریافت کرد
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : کلدرخبر

بنا بر گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر، دبیر اجرایی هم اندیشی چهارمین دوره انتخابات انجمن های حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان چگنی ابلاغ خود را ازدست دکتر مجید محمودی کوچکسرائی دریافت کرد .
در این ابلاغ خطاب به خانم زهرا باباعلی آمده ، نظر به توانمندی و تعهد جنابعالی و نقش و اهمیت قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مصوب مجلس شورای اسلامی ایران در سال ۱۳۸۸ به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر اجرایی هم اندیشی برگزاری چهارمین دوره انتخابات انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان چگنی منصوب می گردید .

انتظار می رود با تعامل با فرماندار محترم و ائمه معظم جمعه و ارکان سازمان صمت و سایر دستگاههای اجرایی شهرستان ، ضمن پیگیری مجدانه امور اجرایی انتخابات ، نسبت به اجرای برنامه ها در جهت پیشبرد اهداف متعالی انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان که همان حمایت از مردم در تمام حوزه های اجتماعی ، خدماتی ، اداری و حتی صنعتی می باشد ، موفق و منصور باشید .

انتخابات دوره چهارم هیات مدیره انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان سراسر کشور در خرداد و تیر ماه سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد .

لازم به ذکر است خانم زهراباباعلی از فارغ التحصیلان دانشگاهی و از فعالان امور اجتماعی .ودبیر آموزش وپرورش شهرستان چگنی می باشند .

پایان پیام/

ثبت نظر شما