حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1450 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
23 اسفند 1401 - 10:33
شناسه : 5134
بازدید 98
4
شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان،به عنوان برترین شورای ادارات کل استان برگزیده شد
ارسال توسط : نویسنده : محمدباقر شاهیوند منبع : روابط عمومی فنی و حرفه ای

.

مراسم تجلیل از فعالان و آمران به معروف و ناهیان از منکر دستگاه های اجرایی استان، صبح امروز با حضور امام جمعه موقت شهرستان خرم آباد و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان: برای نخستین بار اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان به عنوان برترین شورای امر به معروف و نهی از منکر استان انتخاب و توسط نماینده ولی فقیه مورد تجلیل قرار گرفت.

دبیر ستاد استان حجت الاسلام مهدوی ضمن تاکید بر توجه و اهتمام ویژه آمران به معروف و ناهیان از منکر در راستای صیانت از ارزش‌های اسلامی و فرامین الهی گفت: ترویج این فریضه الهی ضامن سلامت و هدایت جامعه به سمت کمال و سعادت است.

وی در ادامه با برشمردن مراتب امربه معروف و نهی ازمنکر افزود: در سطح جامعه بایستی آمران به معروف و ناهیان از منکر ابتدا از عمل انجام شده اظهار انزجار و ناراحتی درونی و قلبی خود را نشان دهند و با تذکر زبانی و در نهایت با قادام عملی افراد و بالاخص جوانان را به سوی ارزشهای اسلامی جذب و هدایت نمایند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین شمسی فر، امام جمعه موقت شهرستان خرم آباد، بر ضرورت ترویج و توسعه فریضه امر به معروف در سطح جامعه بالاخص میان جوانان تاکید کرد و افزود: هدف از امر به معروف و نهی از منکر در لحظه اصلاح فرد نیست، بلکه تنها گوشزد و ازبین رفتن فعل غلط مدنظر است،تا شئونات اسلامی حفظ شود.

در ادامه گفت: پس از تاکید اولیه بر ترک فعل غلط و خارج از عرف جامعه اسلامی در دراز مدت بایستی با فراهم نمودن زمینه و بسترهای مناسب شرایط برای تاثیرگذاری حداکثری در بین اقشار مختلف جامعه در راستای دستیابی به اهداف اسلامی ایرانی فراهم شود.

در پایان این مراسم ضمن تجلیل و قدردانی از دستگاه های اجرایی برتر،  از معتمدی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان به عنوان رئیس برترین شورای امر به معروف و نهی از منکر ادارات کل استان و فریبا رضایی دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر این اداره کل  تجلیل شد.

گزارش می افزاید: در سالی که گذشت اقدامات ارزنده و شایسته ای توسط این اداره کل در راستای اجرای تعهدات ستاد امر به معروف و نهی از منکر انجام گرفته است، که پیش از این سرکارخانم فریبا رضایی عهده دار این مسئولیت بود و هم اکنون سرکار خانم فاطمه ترکاشوند با روحیه انقلابی، پویایی و حیاتی تازه در این شورا ایجاد نموده است

پایان پیام/

ثبت نظر شما