حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1450 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
07 بهمن 1401 - 3:17
شناسه : 2521
بازدید 22
1
استاندارخبرداد استاندار لرستان از اجرایی شدن تمامی مصوبات سفر رئیس جمهور در حوزه فرهنگ و هنر استان تا پایان سال‌جاری خبر داد
ارسال توسط : نویسنده : مرضیه حافظی منبع : ایسنا

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از ایسنا ،فرهاد زیویار سوم بهمن در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیر تحقق مصوبات فرهنگی هنری سفر ریاست جمهوری به لرستان شد.

وی در این دیدار از اجرایی شدن تمامی مصوبات سفر رئیس جمهور در حوزه فرهنگ و هنر لرستان تا پایان سال‌جاری خبر داد.

زیویار با اشاره به پروژه‌های عمرانی حوزه فرهنگ و هنر لرستان، بیان کرد: پروژه تالار مرکزی خرم‌آباد که در طول ۱۰ سال گذشته فقط ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته در ۱۰ ماه گذشته ۳۰ درصد به پیشرفت آن افزوده شده است.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: علی‌رغم همه‌ سختی‌ها و تنگناهای ناشی از تحریم‌های ظالمانه غرب برنامه‌های فرهنگی هنری و رسانه‌ای خوبی در استان در سطح ملی و استانی برگزار شده است.

در ادامه‌ این دیدار اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با قدردانی از زحمات استاندار لرستان بیان کرد: این استان در اجرای سیاست‌های راهبردی فرهنگی، هنری و عمرانی دولت سیزدهم از استان‌های پیشرو است که این امر با توجه به زیرساخت‌های ارزشمند فرهنگی و هنری لرستان و هنرمندان و فرهیختگان فرهنگی و رسانه‌ای استان محقق شده است.

در ادامه‌ این دیدار منصور احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به ارائه‌ گزارش مبسوطی از برنامه‌های فرهنگی، هنری، قرآنی و رسانه‌ای پرداخت و خاطرنشان کرد: در ۱۰ ماه آینده ۱۰ رویداد بزرگ فرهنگی، هنری، قرآنی و رسانه‌ای با بیش‌از ۱۰۰۰ برنامه در سطح استان با اولویت نقاط محروم و مراکز بخش‌ها و روستاهای پر جمعیت استان برگزار خواهد شد.

قابل ذکر است در ادامه‌ این دیدار سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به لرستان در پایان بهمن ماه سال‌جاری برنامه‌ریزی و مصوب شد.

انتهای پیام /

ثبت نظر شما