حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1536 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 210×
21 اردیبهشت 1402 - 17:54
شناسه : 6899
بازدید 125
2
درراستای جهاد تبیین و شفاف سازی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت گرفت بازدید نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی به همراه اصحاب رسانه از شرکت صدر فولاد لرستان که پس از هشت سال تعطیلی از دیماه ۱۴۰۱تولید خود را از سرگرفته است.و تا امروز دوهزار تن میلگرد تولید کرده است
ارسال توسط : نویسنده : امین پارسا منبع : خبرروز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از خبر روز، نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس گفت: مالک جدید کارخانه صدرفولاد با کمک نیروهای بومی خط تولید را راه اندازی کردند و طی دوماه تا ۱۵۰۰ تن هم تولید شده است.

مهرداد ویسکرمی صبح امروز در بازدید از شرکت صدر فولاد لرستان که با حضور جمعی از اصحاب رسانه انجام شد، اظهار داشت: سال ۹۸ اینجا تعطیل بود و حتی بعضی قطعات را به عنوان طلبکاری برداشته بودند و مالک هم در زندان بود.

وی افزود: کارخانه صدرفولاد مشکلات زیادی داشته است از جمله ۱۶۲ چک برگشتی که آن را حل کرده ایم.

وی عنوان کرد: با پی گیری های فراوان و علی رغم همه مشکلات آقای احمدبیگی به عنوان مالک جدید کار را شروع کرد.

ویسکرمی تصریح کرد: مالک جدید کارخانه با کمک نیروهای بومی خط تولید را راه اندازی کردند و طی دوماه تا ۱۵۰۰ تن هم تولید شده است.

وی بیان کرد: با همین دستگاه ها تا۲۶ شماره میلگرد رسما تولید شده و از لحاظ کیفیت بسیار بالاست و امیدواریم بتوانند در بحث ذوب هم خودکفا شوند.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس گفت: دستگاه های مربوط به بخش ذوب خریداری شده که اگر فعال سازی شود به صورت مستقیم و غیرمستقیم هزاران شغل ایجاد می‌شود و به قطب فولاد کشور تبدیل می شویم و امیدواریم به زودی کلنگ آن زده شود.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی مدیریت جدید در کارخانه صدرفولاد گفت: واحد تولیدی مثل موجود زنده است و مراقبت لحظه ای می خواهد در تلاشیم تا شهریور هم تکلیف کارخانه پارسیلون مشخص شود.

پایان پیام/

ثبت نظر شما