حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
توزیع بسته های لوازم تحریر به مناسبت هفته نیکوکاری توسط سازمان دانش آموزی استان لرستان
23 اسفند 1401 - 18:19
شناسه : 5195
بازدید 131
1
درراستای حمایت از همنوعان صورت گرفت مدیر سازمان دانش آموزی استان لرستان از توزیع ۷۰۰ بسته کمک آموزشی به دانش آموزان نیازمند در هفته نیکوکاری خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : جواد علی نژاد منبع : پانا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از پانا -خرم آباد ؛ محسن امیری خواه در گفتگو با خبرنگار پانا با اشاره به توزیع بیش از ۷۰۰ بسته کمک آموزشی به دانش آموزان نیازمند گفت : در هفته نیکوکاری امسال با همکاری و همدلی مربیان ، دانش آموزان و خیرین محترم و به وسیله همین عزیزان در سراسر استان بسته های کمک آموزشی به دانش آموزان نیازمند اهدا گردید.

امیری خواه با اشاره به اهمیت احسان و نیکوکاری در منش اعضای سازمان دانش آموزی افزود : یکی از فضیلت های اخلاقی دانش آموزان نوع دوستی و همدلی با سایرین به ویژه دانش آموزانی است که به هر دلیلی ممکن است نیازمند حمایت بیشتر باشند. و امسال ما در سازمان دانش آموزی سعی کردیم به عنوان بخشی از نهاد تعلیم و تربیت از خیرین عزیز خواهش کنیم که ملزومات کمک آموزشی و لوازم تحریر جهت اهدا به دانش آموزان تهیه کرده که توسط همکاران ما در سازمان های دانش آموزی شهرستان ها و مناطق توزیع شد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان لرستان با تاکید بر حفظ شأن دانش آموزان در حین کمک کردن به ایشان و پرهیز از اقدام های نمایشی افزود : خیرین بزرگواری به ما در این امر خیر کمک کردند و نخواستند نامشان نیز منتشر شود که این از بزرگواری ایشان است .

دبیر ستاد نیکوکاری آموزش و پرورش استان لرستان با شرح فرایند معرفی دانش آموزان توسط مدیران مدارس افزود : از همکاری معاونت محترم پرورشی و فرهنگی و آموزش متوسطه اداره کل و همچنین همکاران زحمتکش شهرستان ها و مناطق که از ابتدا تا انتهای این هفته زحمات فراوانی متحمل شدند سپاسگزارم. ان شاالله خداوند متعال زحمات ایشان را در شکار باقیات الصالحات قراردهد.

پایان پیام/

ثبت نظر شما