حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1450 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
16 تیر 1402 - 10:46
شناسه : 7925
بازدید 32
2
،در ادامه فعالیت های فرهنگی ورزشی توسط کاراته کاهای سبک کیوکوشین KWF با مربیگری مریم جعفری از متربیان فرهنگی و مربی فرهنگی طرح پهلوان پروری به مناسبت عیدغدیر و آغاز ولایت مولی الموحدین (ع) 1402/04/15 در باشگاه حکمت برگزار شد.
ارسال توسط :

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر ،در ادامه فعالیت های فرهنگی ورزشی توسط کاراته کاهای سبک کیوکوشین KWF با مربیگری مریم جعفری از متربیان فرهنگی و مربی فرهنگی طرح پهلوان پروری به مناسبت عیدغدیر و آغاز ولایت مولی الموحدین (ع) ۱۴۰۲/۰۴/۱۵ در باشگاه حکمت برگزار شد.
با توجه به تاثیرگذاری و نقش بی بدلیل ورزش در تعلیم و تربیت در قالب فعالیت های ورزشی به صورت دوره ای برنامه های مشارکتی ویژه ورزشکاران و خانواده ها انجام میشود و مریم جعفری از مربیان فرهنگی با بیان اینکه به صورت عملی، آموزه های دینی و تربیتی در ورزشکاران بخصوص دختران را از محیط های کوچک از جمله باشگاه ها می توان در جهت تاثیرگذاری مثبت آموزه های دینی و فرهنگی ارتقاء داد و در ادامه با همکاری و هماهنگی با اداره فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان و هیات های ورزشی می توان اقدامات موثری انجام داد.

پایان پیام/

ثبت نظر شما