حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1467 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
تغییر و تحول در حوزه های فرمانداری سلسله/ آیین تکریم و معارفه معاونین سیاسی و بخشداران مرکزی/ اعتماد دولت سیزدهم به جوانان
31 تیر 1402 - 14:15
شناسه : 8193
بازدید 241
3
جوان گرایی در فرمانداری سلسله طی آیینی با حضور فرماندار سلسله، آیین تکریم و معارفه معاونین سیاسی و بخشداران مرکزی سلسله در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد
ارسال توسط : نویسنده : ناشناس منبع : روابط عمومی فرمانداری سلسله

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری سلسله، روز شنبه ۳۱ تیرماه با حضور فرماندار سلسله، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی، جمعی از اعضای شورای اداری و کارکنان فرمانداری سلسله، آیین تکریم و معارفه معاونین سیاسی و بخشداران مرکزی برگزار شد.

بنا به پیشنهاد فرماندار سلسله و با موافقت و حکم استاندار لرستان، آقای “علی یوسفوند” به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری انتخاب و از زحمات آقای “روح اله زمانیان” معاون سیاسی پیشین قدردانی شد.

همچنین بنا به پیشنهاد فرماندار سلسله و با موافقت و حکم استاندار لرستان، آقای “رضا حاتمی” به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی سلسله انتخاب و از زحمات آقای “مجتبی نظرپور” بخشدار پیشین بخشداری مرکزی قدردانی شد.

گفتنی است آقای “علی یوسفوند” سابقه خدمت در آموزش و پرورش شهرستان سلسله و آقای “رضا حاتمی” نیز سابقه خدمت در بخش پدافند غیرعامل استانداری لرستان را در کارنامه های خود دارند.
شنبه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲
روابط عمومی فرمانداری سلسله

ثبت نظر شما