حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1450 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
خدارا شکرگزارم که کار امداد افتخاره بنده شده است
04 بهمن 1401 - 16:26
شناسه : 2429
بازدید 76
3
حرف دل امدادگر متفکر: آقای حسین آقا بابا خانی ، متولد ۱۳۵۷ کارشناس ارشد مدیریت آموزشی و مددکار اجتماعی ، کمیته امداد شهرستان خرم آباد
ارسال توسط : نویسنده : حدیث بداق منبع : نسیم هنام


پژوهشگر و مقاله نویس

آقای حسین آقا بابا خانی ، متولد ۱۳۵۷
کارشناس ارشد مدیریت آموزشی ودر حال حاضر دانشجوی دکتری همین رشته هستند .

ایشان از کارمندان با اخلاق و کار بلدِ این سازمان است . در حال حاضر ، کارشناس مسئول اشتغال هستند . همچنان مقاله هایی تحت عنوانِ(بررسی مولفه های اثرگذار شخصیتی بر عملکرد شغلی ) و(رویکردی تحلیلی بر نقش ویژگی های روانی و فردی بر نحوه عملکرد شغلی کارکنان ) را نوشته و در مجله ی جغرافیا و روابط انسانی به چاپ رسیده است .

عملکرد ایشان در حوزه ی کار اداری قابل ستایش است .
به طوری که ،در سال جاری تاکنون ۱۰۰۰طرح اشتغال از منابع قرض‌الحسنه تبصره ۱۶، در منطقه ۲ خرم آباد ،پرداخت شده که اشتغال ایجادکرده است .
همچنین ،تعداد۶۰۰مددجوی تحصیل کرده آموزش های لازم در مهارت‌های مختلف دانش بنیان و بازار محور که شامل ، تکنسین داروخانه، دستیار دندانپزشک ،فوریتهای پزشکی ‌ گیاهان دارویی فرش دستباف و کامپیوتر می باشد .آموزش دیده اند .

خبرنگار هفته نامه نسیم هنام گفتگویی رابا حسین آقا باباخانی انجام داده است که در زیر به شما مخاطبین عزیز تقدیم میشود

باعرض سلام و ادب بفرمائید شماچه اهداف را برای کارتان به عنوان اولویت کاری دنبال می کنید؟

اگر خدا بخواهد، ایجاد شغل پایدار برای جوانان نخبه وتحصیل کرده با محوریت مشاغل دانش بنیان و بازار محور برای مددجویان تحت حمایت از اولویت های برنامه کاری اینجانب است

مهمترین نقطه قوت خود را چه صفتی می دانید ؟

 
برخورده خوب واخلاق محور با ارباب رجوع را افتخار خود می دانم زیرا به فرموده بزرگان ما خادم مردم هستیم

ویژگی های یک کارمند در برخورد با ارباب رجوع را در چه میدانید؟ و اگر ارباب رجوع سرزده وارد دفترکار شما شود؛ چگونه با وی برخورد می کنید

ویژگی یک کارمند رو در نوع برخورد برپایه اخلاق واحترام میدانم

و اگر ارباب رجوع به صورت سرزده وارد اتاق بشوند بدون شک با آرامش و صبر و گشاده رویی از ایشان پذیرایی می کنم و در حد توانم به ایشان خدمت می کنم«اتاق کار مابه همین عزیزان تعلق دارد ” و وظیفه ی ما خدمت به خلق خداست .

بهترین خاطره و بدترین خاطره کاریتان را بگویید  

 
خدارا شکرگزارم کار امداد افتخاره بنده است و خاطره ی بدی ندارم ، فقط وقتی که نمی توانیم کار یک بنده خدایی رو انجام بدهیم ، ،این حالت بدترین خاطره میشود وهر لحظه که کار یک نیازمندی انجام میشود و رضایت ارباب رجوع حاصل می شود خاطره خوبی بوجود میاد .در واقع برای من خوبی و خاطره ی خوش ساختن ونشاندن لبخند بر گوشه ی لبِ افراد تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره ) است که با امیدی به سمت خدمتگزاران خودشان می آیند.

پایان پیام/

ثبت نظر شما