حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1454 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
نشست خبری مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان با خبرنگاران و اصحاب رسانه
21 شهریور 1402 - 18:33
شناسه : 8964
بازدید 99
2
نشست متفاوت مدیرعامل گاز از جهت نمایش تصویری خدمات شرکت گاز در انجام پروژه قابل توجه بود به منظور تبیین دستاوردهای شرکت گاز استان لرستان نشست خبری مدیر عامل شرکت گاز استان با اصحاب رسانه برگزار شد
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : روابط عمومی شرکت گاز

_به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان لرستان، کرم گودرزی، مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران و رسانه نقش مهمی در تبیین و اطلاع رسانی دستاوردها و فعالیت های حوزه گاز استان و همچنین اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم عزیز استان در زمینه مدیریت مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی داشته اند که جا دارد یک بار دیگر از تلاش های این عزیزان تشکر و قدردانی نمایم.

_گودرزی بیان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش شبانه روزی مجموعه همکارانم در شرکت گاز استان و همچنین مشاوران و پیمانکاران اجرایی هم اکنون ضریب نفوذ گازرسانی در استان ۹۷/۴ درصد می باشد که بالاتر از متوسط کشوری است.

_گودرزی افزود: این شرکت همه تلاش خود را برای گازرسانی به مناطق باقیمانده واجد شرایط گازرسانی استان با رعایت همه ملاحظات زیست محیطی و دستورالعملهای صیانت و حفاظت از محیط زیست به کار بسته که پروژه گازرسانی به شهر شول آباد و روستاهای تابعه آن به عنوان یکی از پروژه های مهم مصوب دور اول سفر ریاست محترم جمهوری با اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیارد ریال در شرف بهره برداری می باشد.

-شایان ذکر است در این نشست جمعی از خبرنگاران سوالات خود را مرتبط با خدمات و فعالیت های گاز مطرح نمودند که مدیر عامل و مدیران شرکت گاز به صورت جامع و کامل پاسخگوی سوالات بودند.

پایان پیام/

ثبت نظر شما