حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1429 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
23 اسفند 1401 - 13:34
شناسه : 5156
بازدید 232
1
خبرنگار هفته نامه نسیم هنام گفتگویی را با جوان لرستانی محمد میرزایی نژادکارگرنمونه در بخش خدمات انجام داده است که تقدیم شما مخاطبان عزیز خواهد شد .
ارسال توسط :

خبرنگار هفته نامه نسیم هنام گفتگویی را با جوان لرستانی محمد میرزایی نژاد انجام داده است که تقدیم شما مخاطبان عزیز خواهد شد .

با عرض سلام و ادب بفرمایید خودتان را معرفی کنید؟

محمد میرزایی نژاد،متولد خرداد ۱۳۷۴هستم

دارای کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و رئیس شورای کار تامین اجتماعی،فعال اجتماعی وعلاقه مند به پژوهش و مقاله نویسی می باشم

_ شما چه اهدافی را به عنوان اولویت کاری دنبال میکنید ؟

هدف و تلاش بنده این است که بتوانم از حقوق ضایع شده ی همه ی کارگران دفاع کنم ، و مدام مطالعه و تلاش میکنم بیشتر بیاموزیم ، تا احترام ویژه و شایسته تری به کارگران تمام اقشار جامعه انجام دهم زیرا کارگران بازوان قدرتمند این مملکت هستند و اگر نباشند چرخه اقتصاد کشور فلج خواهد شد و شک نکنیم کارگران و کار فرمایان ، عناصر پیشرفت و پویایی چرخه توسعه کشور هستند .

مهمترین نقطه قوت یک فعال اجتماعی از نظرشما چه صفتی است ؟

به نظر بنده احترام و تکریم به عموم مردم، رفتار درست ، خوش اخلاقی با ارباب رجوع از جمله نقاط قوت افراد در کار اجتماعی است مخصوصا اگر کار در اداره تامین اجتماعی باشد که با عموم مردم سر و کار دارد ‌

بدترین و بهترین خاطره کاریتان را بگویید ‌.

خاطره ی خوب در نظر من امنیت شغلی کارگران است ، و روزی که کارگر ما نگران آینده ی شغلی شان نباشند و شرمنده ی فرزندان و خانواد ه شان نشوند ، میشود از خاطره ی خوب سخن گفت . خاطره بد هم از دست دادن هموطنان و هم استانی هایمان در روزهای سخت کرونا و از دست دادن عزیزان زیادی بود که واقعا قلب همه ی مارا به درد آورد که جا دارد به خانواده هایی که عزیزانشان را بواسطه ی ویروس کرونا از دست دادند تسلیت بگم و از کادر درمان به خصوص همکاران تامین اجتماعی برای زحمت های زیادی که در ایام کرونا متقبل و متحمل شدند تشکر و قدردانی کنم.

پایان پیام/

ثبت نظر شما