حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1429 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
30 اردیبهشت 1402 - 11:51
شناسه : 7043
بازدید 95
0
طی حکمی،«حجت‌الله عباسیان» به عنوان سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی لرستان معرفی شد.
ارسال توسط : نویسنده : یعقوب نژاد منبع : روابط عمومی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از روابط عمومی، ،عطا حسن‌پور،مدیرکل میراث فرهنگی لرستان در حکمی «حجت‌الله عباسیان» را به عنوان سرپرست معاونت گردشگری این اداره‌کل منصوب کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اظهار کرد:لستان ظرفیت‌های بسیاری در حوزه گردشگری دارد که باید با برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف در راستای شکوفا شدن این ظرفیت‌ها گام برداشت.

گفتنی است،«حجت‌الله عباسیان» دانش‌آموخته دکتری گردشگری از دانشگاه علامه طباطبایی تهران است و تاکنون در معاونت گردشگری لرستان مسئولیت‌هایی همچون رئیس گروه توسعه گردشگری و بازاریابی و سرپرست حوزه سرمایه‌گذاری و تسهیلات را بر عهده داشته است.

پیش از این «اسکندر فلاح‌وند» به مدت سه سال عهده‌دار معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان بود.

انتهای پیام/

ثبت نظر شما