حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1474 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
معرفی یک لرستانی به عنوان عضو کمیته همگانی فدراسیون کاراته
19 اردیبهشت 1403 - 19:14
شناسه : 11373
بازدید 17
1
جلسه کمیته همگانی فدراسیون کاراته با معرفی اعضای این کمیته با حضور دکتر کیکاوس سعیدی نایب رئیس فدراسیون، فرزانه حسین خان رئیس کمیته همگانی و دیگر اعضای این کمیته برگزار شد
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : روابط عمومی فدراسیون کاراته

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته،جلسه کمیته همگانی فدراسیون کاراته با معرفی اعضای این کمیته با حضور دکتر کیکاوس سعیدی نایب رئیس فدراسیون، فرزانه حسین خان رئیس کمیته همگانی و دیگر اعضای این کمیته برگزار شد و در پایان نیز اعضای این کمیته احکام خود را با حضور افسانه باقری نایب رئیس بانوان و یوسف گرشاسبی سرپرست دبیری از سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون دریافت کردند.
مهندس مریم جعفری بانوی شاخص استان لرستان به عنوان عضو کمیته همگانی فدراسیون طبق ابلاغ انتصاب گردید.
قابل ذکر است که مریم جعفری پیشتر به عنوان مدرس کارگاه همگانی که با همکاری فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد به عنوان مدرس بخشی از کارگاه حضور موثری و فعال داشت.

ثبت نظر شما