حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1454 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
دستگیری سارقان به عنف در ازنا
01 تیر 1402 - 9:37
شناسه : 7581
بازدید 156
4
فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری 2 سارق به عنف در شهرستان ازنا خبر داد .
ارسال توسط : نویسنده : رضاملکی منبع : روابط عمومی ناحیه انتظامی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “یحیی الهی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی تماس شهروندان مبنی بر وقوع یک فقره سرقت به عنف در شهرستان ازنا و سرقت مقادیری طلا، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستورکار انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی ماموران موفق به شناسایی محل اختفای اعضای این باند شده که با هماهنگی قضایی و طی یک عملیات ضربتی هر ۲ نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه از سارقان یک قبضه سلاح جنگی ، ۲ تیغه سلاح سرد و چند نقاب مورد استفاده در سرقت و یکدستگاه خودرو بکار رفته در سرقت کشف شده است افزود: به ۲ فقره سرقت اعتراف که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

سردارالهی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری خوب مردم با پلیس ضمن هشدار به سارقان و افراد مالخرگفت: مجرمان و هنجارشکنان بدانند که پلیس با اشراف اطلاعاتی هرگز اجازه عرض اندام به آنان نخواهد داد تصریح کرد: افرادی که به هر نحو بخواهند هنجارشکنی کنند پلیس و دستگاه قضایی با قاطعیت با آنان برخورد خواهند کرد.

پایان پیام/

ثبت نظر شما