حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1454 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
31 خرداد 1402 - 18:33
شناسه : 7568
بازدید 45
1
مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان در آیین گرامیداشت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و روز ملی بسیج اساتید در دانشگاه لرستان گفت: «شهید چمران، دین‌دار، دین‌شناس، دین‌بان و مجاهد بود.
ارسال توسط : نویسنده : شهرام شرفی منبع : روابط عمومی دانشگاه لرستان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی کن کبود در این آیین که روز چهارشنبه، ۳۱ خردادماه، با حضور استاندار لرستان (دکتر زیویار) و استادان بسیجی دانشگاه‌های استان لرستان در سالن اجتماعات شهید سلیمانی دانشگاه لرستان برگزار شد تشریح کرد: «شهید چمران مسائل دینی را فقط در حد فردی نمی‌دید؛ بلکه بر خود تکلیف می‌دانست که از دین در حوزه‌های اجتماعی و غیرفردی هم دفاع کند».

دکتر حاتمی کن‌کبود، توضیح داد: «شهید چمران خانواده‌محور بود و از ریزترین مسائل خانواده غافل نبود».

وی اظهار داشت: «شهید چمران، یک مجاهد وارسته و صادق بود».

حجت‌الاسلام و المسلمین حاتمی کن‌کبود تصریح کرد: «امروز هر شخصی در هر جایگاهی بتواند وظیفه‌اش را به نحو احسن انجام بدهد و به ایران اسلامی خدمت کند راهش، راه شهید چمران است».

وی تصریح کرد: «نگاه و تفکر شهید چمران، این بود شخصی که تقوای حقیقی دارد منصبی را قبول نمی‌کند که توانایی انجام وظایف آن منصب را نداشته باشد».

گفتنی است در این آیین جمعی از اساتید بسیجی دانشگاه های استان تجلیل شدند

پایان پیام/

ثبت نظر شما