حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1430 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
31 اردیبهشت 1402 - 14:07
شناسه : 7072
بازدید 66
1
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان لرستان از آغاز خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در مناطق گرمسیری استان خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : سیامک کوهگرزاده منبع : روابط عمومی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از روابط عمومی ،«حجت اله بیرانوند»  افزود: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده با برداشت گندم از گندم زارهای مناطق گرمسیری ،خرید تضمینی این محصول ارزشمند در استان لرستان آغاز شد.

وی اضافه کرد: در هفته های گذشته با تشکیل کارگروه خرید تضمینی گندم و دانه های روغنی در شهرستانهای استان تمهیدات لازم از جمله تدارک ۵۰ مرکز خرید بمنظور خدمت رسانی هرچه بهتر به کشاورزان گندمکار و کلزاکار استان پیش بینی شده است و پیش بینی میشود امسال بیش از ۳۵۰ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری و ذخیره سازی شود.

بیرانوند افزود،هم اکنون در شهرستان پلدختر خرید تضمینی گندم در حال انجام است و در چند روز آینده نیز شاهد آغاز خرید تضمینی در سایر مناطق گرمسیری استان خواهیم بود.

پایان پیام/

ثبت نظر شما