حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1454 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
بازدید دبیر اجرایی ستاد مرکزی هم اندیشی انتخابات دوره چهارم انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان کشور از شرکت شام شام
25 آذر 1402 - 14:16
شناسه : 10279
بازدید 88
1
در این بازدید که در تاریخ نوزدهم آذر ماه ۱۴۰۲ با حضور دکتر مجید محمودی کوچکسرائی دبیر اجرایی ستاد مرکزی هم اندیشی چهارمین دوره انتخابات انجمن های حمایت از حقوق مصرف کنندگان کشور و مسئولین و مدیران بنیاد صیانت از خانواده استان فارس همراه بود ، ضمن بازدید با کارکنان و مدیران این واحد صنعتی بزرگ گفتگو و از بخشهای مختلف این کارخانه بازدید صورت پذیرفت .
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : روابط عمومی انجمن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر ،در این بازدید که در تاریخ نوزدهم آذر ماه ۱۴۰۲ با حضور دکتر مجید محمودی کوچکسرائی دبیر اجرایی ستاد مرکزی هم اندیشی چهارمین دوره انتخابات انجمن های حمایت از حقوق مصرف کنندگان کشور و مسئولین و مدیران بنیاد صیانت از خانواده استان فارس همراه بود ، ضمن بازدید با کارکنان و مدیران این واحد صنعتی بزرگ گفتگو و از بخشهای مختلف این کارخانه بازدید صورت پذیرفت .

مجید محمودی کوچکسرائی ضمن خدا قوت به مالکین این واحد صنعتی برادران اوجی و مدیران بخش تولید کارخانه ، اعلام آمادگی کرد با کمک مدیران استانی و اعضای اجرایی هم اندیشی انتخابات چهارمین دوره انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان فارس هر گونه پیگیری موضوعات کارخانه را از مبادی دولتی رایزنی نمایید .

پایان پیام/

ثبت نظر شما