حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1429 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
20 اسفند 1401 - 15:32
شناسه : 5048
بازدید 88
2

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از روابط عمومی ،معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در برنامه میز اقتصادی شبکه خبر با عنوان تنظیم بازار کالا‌های پرمصرف شب عید و ماه مبارک رمضان، از روند کاهش قیمت گوشت قرمز در ایام پایانی سال و نزدیک شدن به سال جدید خبر داد و […]

ارسال توسط : نویسنده : نظری منبع : روابط عمومی جهاد کشاورزی


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از روابط عمومی ،معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در برنامه میز اقتصادی شبکه خبر با عنوان تنظیم بازار کالا‌های پرمصرف شب عید و ماه مبارک رمضان، از روند کاهش قیمت گوشت قرمز در ایام پایانی سال و نزدیک شدن به سال جدید خبر داد و گفت:

طی چند روز گذشته شاهد کاهش قیمت گوشت قرمز بودیم که این کاهش قیمت در گوشت قرمز گوساله بیشتر بود و این روند کاهشی با توجه به سیاست دولت در واگذاری امور به تشکل‌ها و بخش خصوصی است.

بحث تنظیم بازار و تامین محصولات پروتئینی شب عید به اتحادیه سراسری و انجمن گاوداران کشور واگذار شد، همچنین بحث واردات نیز همزمان به این مجموعه‌ها واگذار شد، لذا اتفاق مثبتی در کاهش قیمت محصولات پروتئینی افتاد که ماحصل مشارکت دولت و بخش خصوصی و ورود جدی بخش خصوصی به این موضوع و همراهی و کمک دولت برای تسهیلگری این اقدام است.

ورود شرکت پشتیبانی امور دام به عنوان مباشر و تامین کننده مالی یکی از اقدامات دولت برای کمک به بخش خصوصی در این حوزه است.

🔹️توزیع محصولات پروتئینی تنظیم بازار در فروشگاه‌های زنجیره‌ای انجام می‌شود که شامل بیش از ۶ تا ۷ هزار شعبه در سراسر کشور است، استفاده از شبکه زنجیره‌ای در حوزه تنظیم بازار و توزیع گوشت گرم و منجمد، یک تجربه جدید است و اثرگذاری خوبی دارد، در شهری مثل تهران مراکزی مثل میادین میوه و تره‌بار شهرداری را داریم که شاید همه شهر‌ها این مراکز را نداشت

پایان پیام/

ثبت نظر شما