حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1471 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
08 خرداد 1402 - 4:06
شناسه : 7183
بازدید 131
1
شورای شهر خرم آباد ،پشیمان از انتخاب خود یکصد ویازدهمین جلسه شورای شهر خرم آباد با انتقادات تند رئیس و نائب رئیس شورای شهر نسبت به عملکرد سرپرست شهرداری همراه بودوتذکرات لازم به آقای جایدری یادآوری شد تابه شهردار برساند برخی از اعضای شورای شهر داریوش بارانی را شهردار تحمیلی از طرف بعضی مدیران دولتی می دانند سوال اینجاست ؛چه کسی داریوش بارانی را به شورای شهرتحمیل کرده است؟
ارسال توسط : نویسنده : مریم نظری منبع : فضای مجازی

مجید دریکوند نائب رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد:

داریوش بارانی هیچ برنامه ای برای ارائه در چنته ندارد
من معتقدم بارانی اینکاره نیست
  داریوش بارانی جسارت خاص برای مدیریت و نفر اول بودن را ندارد
از این پس تعارفی با آقای بارانی نخواهم داشت
آقای جایدری بروید برای فشل بودن شهرداری دوایی درست کنید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از مریم نظری ،مجید دریکوند در یکصد و یازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: امیدوارم حکم داریوش بارانی بخاطر خودش و مردم تایید نشود چون اگر تایید شود هیچ بعید نیست پس از دو ماه استیضاح شود . 

این همه تیتر برای یک جلسه حکایت از ناخوشی ها دارد، جلسه ای که در آن اکثریت شورای شهر منتقد عملکرد داریوش بارانی سرپرست شهرداری خرم آباد بودند، جلسه ای که پر از حاشیه بود و پرداختن به آن ساعت ها نوشتن را می طلبد که در این مقال نمی گنجد .

نائب رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد در آغاز سخن، مسعود جایدری را مخاطب قرار داد: جناب جایدری بسیار متاسف  هستم که بارانی در این جلسه حضور ندارد، داریوش بارانی نیامدن را رویه خود کرده که این از نگاه ضعیفشان به شورا و عدم پاسخگویی و قانع کردن اعضا در لابی هایی غیر از صحن شورا نشات می گیرد.

مجید دریکوند افزود: جناب جایدری این صحبت ها را به گوش داریوش بارانی برسانید، بنده هم به سرپرستی و هم به شهردار شدنش رای داده ام ، امروز من در جایگاه نمایندگی مردم جهت اصلاح و رفع ایرادات انتقاداتی دارم و آقای بارانی نمی تواند از من گلایه داشته باشد و بگوید انتقاد کردی لااقل راهکار هم ارائه می دادی زیرا خوب می داند و واقف است که هر هفته دوشنبه ساعت ۱۸ عصر او را به زور به دفترش می کشاندم و لیستی از راهکارها ارائه می دادم ولی متاسفانه به هیچ کدام عمل نکرده .

وی صادقانه بیان کرد: از این پس هر رسانه و دستگاه نظارتی از من بپرسد بی تعارف خواهم گفت؛ جناب کرم نعمتی و یونس امرایی درست گفتند که هر کاری این مدت انجام شد پروژه های تقریبا تکمیل شده توسط سعید فتوحی بوده.

مجید دریکوند در نهایت تاسف یادآور شد: به بارانی گفتم چرا برنامه به شورای شهر ارائه نمی دهی ؟ گفت: در برنامه هایم هست که به شما برنامه ارائه دهم؛ و این کلام بارانی بسیار زشت و توهین آمیز است که سرپرست شهرداری علی رغم گذشت ۵ ماه در حالی که معاون شهردار قبلی هم بوده و به قول خودشان سالها مدیریت کرده هیچ برنامه ای در چنته نداشته باشد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد شفاف تر بیان کرد: رسانه های محترم شفاف تر بگویم انرژی داریوش بارانی صرف خوش خدمتی به دوستان دولت می شود و تلاش می کند رضایتشان را جلب کند و به مردم توجهی ندارد .

مجید دریکوند آنگونه که از اوضاع و سخنانش برمی آمد امروز آمده بود ناگفته ها را تا جایی که حضور ذهن دارد بیان کند: از ۴ معاونت شهرداری دو معاونت تکلیفشان مشخص نیست ، یکی از آنها معاونت شهرسازی است که ۵ ماه است معاون ندارد، می دانید چرا؟ اهل رسانه بدانید جناب بارانی منتظر است ببیند حکمش تایید می شود یا نه، اگر تایید شد به طوری که شنیدیم قصد دارد با زد و بند معاون شهرسازی را منصوب کند که امیدوارم از این انتصابات سلیقه ای دور شود، اگر حکمش تایید نشود که می گوید برمی گردم به معاونت شهرسازی(کرم نعمتی میان صحبت مجید دریکوند گفت: اگر تایید نشود در معاونت شهرسازی هم جایی نخواهد داشت) .

افشاگری های نائب رئیس شورای شهر در نوع خود بی نظیر بود و هر چه تلاش می کنم نمی توانم از حرفهایش فاکتور بگیرم: معاونت عمرانی شهرداری رضایت بخش نیست ، وقتی شخصی از امور قراردادها به معاونت عمرانی بیاید نتیجه اش می شود بی برنامه‌ بودن در پروژه های عمرانی و آسفالت بی کیفیت و … من در کلنگ زنی تقاطع غیرهمسطح شرکت نکردم زیرا اعتقاد داشتم شرایط فراهم نیست و کار با تاخیر انجام خواهد شد، جناب بارانی چرا بی برنامه کلنگ زدی؟ چون مسئول خاصی در استانداری به شما گفته بود برو کلنگ بزن؟ این که نمی شود سرمایه اجتماعی ات را از دست بدهی و آبروی همه ما را هم ببری و پروژه به سرنوشت برج های دوقلو تبدیل شود.

مجید دریکوند به نکته ای قابل تامل اشاره کرد: یک مدیر خصوصیات و قاعده ای دارد ، شما باید با شهردار مرکز استان گفت و گو کنید اگر میان کلام شما که نماینده مردم هستید ۱۰ تا تلفن جواب نداد، می خواهم بگویم شرایط کار فراهم نیست ، حقیقتا دارم با شما اعضای شورا که برادران بزرگم هستید اتمام حجت می کنم از این پس تعارفی با داریوش بارانی ندارم .

اگر بارانی شهردار نشود که قطعا به قول جناب نعمتی معاون هم نمی ماند ولی اگر شهردار شد من یکنفر با بارانی کار دارم، جناب جایدری بروید برای فشل بودن شهرداری دوایی درست کنید؛ داریوش بارانی جسارت خاص برای مدیریت و نفر اول بودن را ندارد. این پایان سخنان مجید دریکوند است.

پایان پیام/

ثبت نظر شما

دیدگاهها بسته است.