حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1445 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
‍ نشست هم اندیشی استاندار لرستان با اصحاب رسانه برگزار شد
09 آذر 1400 - 8:33
شناسه : 369
بازدید 52
4

در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه استان با دکتر زیویار که در آستانه سفر رئیس‌جمهور به لرستان برگزار شد، مسائل و موضوعات مهمی در زمینه های مختلف مورد بحث و گفتگو قرار گرفت. کلدر خبر، اولین نشست هم اندیشی اصحاب رسانه و اهل قلم استان با دکتر زیویار برگزار گردید . استاندار لرستان در حاشیه […]

ارسال توسط :

در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه استان با دکتر زیویار که در آستانه سفر رئیس‌جمهور به لرستان برگزار شد، مسائل و موضوعات مهمی در زمینه های مختلف مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

کلدر خبر، اولین نشست هم اندیشی اصحاب رسانه و اهل قلم استان با دکتر زیویار برگزار گردید .

استاندار لرستان در حاشیه این نشست صمیمی گفت: اولین ارتباط مستقیم با اصحاب رسانه استان در قالب نشست هم اندیشی برگزار گردید که عمده مطالب مطرح شده در خصوص سفر آتی رئیس جمهور به لرستان بود .

دکتر زیویار اظهار داشت: در دیدار با اصحاب محترم رسانه لرستان نقطه نظرات و مطالب مهمی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت که با مسائل و مشکلات استان مرتبط بودند .

وی ادامه داد: موضوعاتی از قبیل خسارات سیل، حق آبه استان، پروژه های ناتمام، تعیین تکلیف واحدهای تولیدی راکد و مسائلی از این دست بخش مهمی از مسائل مطرح شده در این نشست را به خود اختصاص داد .

نماینده عالی دولت در استان لرستان افزود: سفر آتی رئیس جمهور و هیئت همراه به استان لرستان از دیگر نکاتی بود که در این نشست مورد بحث قرار گرفت که اصلی ترین اولویت این سفر، ارتباط مستقیم با اقشار مختلف مردم، نخبگان و مسئولین خواهد بود .

دکتر زیویار تصریح کرد: بازدید از پروژه ها و دیدار رئیس جمهور و مردم، با هدف برقراری ارتباط نزدیک و شناخت مشکلات در دستور سفر به استان قرار دارد و علاوه بر بازدیدها و دیدار با اقشار، جلسه شورای اداری و در پایان مصاحبه خبری با هدف جمع بندی سفر نیز در دستور کار قرار دارد .

استاندار لرستان در پاسخ به مسائل مربوط به حق آبه استان گفت: این موضوع در سفر رئیس جمهور به لرستان مطرح می شود و البته لازم است در مجامع مدیریتی و تصمیم‌گیری نیز پیگیری شود تا حق مردم استان در این رابطه به خوبی ادا شود .

دکتر زیویار خاطرنشان کرد: لرستان از نعمت آب برخوردار است اما به معنای واقعی از آن استفاده نمی شود، در لرستان بالای ۱۰ میلیارد متر مکعب روان آب وجود دارد اما سهم مردم از این میزان حدود یک میلیارد مکعب بیشتر نیست .

وی افزود: برخی از پروژه‌های مربوط به حوزه آب در لرستان بین ۱۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و نیمه تمام مانده یا در دست احداث هستند که در صورت تکمیل و بهره برداری از آنها مشکل استان در زمینه استفاده از حق آبه رفع می‌شود .

استاندار لرستان تاکید کرد: تزریق بودجه برای تعیین تکلیف و تکمیل سدهای استان با توجه به درصد پیشرفت آنها از ۵ تا ۹۰ درصد است که حداقل بیش از یک میلیون متر مکعب به ذخیره آب لرستان اضافه و تقریباً مشکل آب استان را برطرف خواهد کرد که لازم است در مجامع تصمیم ساز مورد حمایت قرار گیرد .

ثبت نظر شما