حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1450 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
کارآمدی نظام اسلامی به دلیل پشتوانه ملی و همراهی مردم است
05 بهمن 1401 - 8:59
شناسه : 2450
بازدید 50
1
استاندار لرستان استاندار لرستان گفت: کارآمدی نظام اسلامی به دلیل پشتوانه ملی و همراهی مردم است
ارسال توسط : نویسنده : ابراهیم شریفی منبع : ایسنا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از ایسنا ،دکتر فرهاد زیویار در ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی لرستان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت امام هادی (ع)، اظهار کرد: امسال ایام‌الله دهه فجر با ایام شریف رجب مقارن شده و این تقارن فرصت مناسب و مغتنمی برای تبیین دستاوردهای نظام اسلامی و بیان و توضیح ظرفیت‌هایی بوده که در طول این ۴۳ سال صورت گرفته است.

وی بیان کرد: در تاریخ انقلاب بعضی از ایام یوم الله هستند و باید در خصوص دهه فجر با اعتقاد به این موضوع وقت گذاشت و به تبیین دستاوردهای انقلاب پرداخت و همه موظف به انجام این کار هستند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه لازم است برنامه‌های امسال متفاوت با سال‌های قبل باشد بر ضرورت همکاری و مشارکت همه دستگاه‌ها در گرامیداشت دهه فجر تاکید کرد.

وی افزود: رئیس اجرای برنامه‌‍‌های ستاد دهه فجر بر عهده رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان است و جلسه امروز به منظور همکاری و هماهنگی سایر دستگاه های فرهنگی و عضو با سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شده است.

زیویار گفت: در این جلسه کمیته‌های تخصصی و حوزه‌های مختلف گزارشات خود را در خصوص اجرای برنامه‌های دهه فجر ارائه کردند و از ۱۲ تا ۲۲ بهمن و در سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برنامه‌های خود را اجرا خواهند کرد.

وی با اشاره به کارآمدی نظام اسلامی به دلیل پشتوانه ملی و همراهی مردم گفت: در دهه فجر امسال برنامه های مفصلی در نظر گرفته شده و  شاهد افتتاح‌هایی خواهیم بود.

انتهای پیام

ثبت نظر شما