حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1454 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
انهدام باند کلاهبرداری درج آگهی استخدام ‏در فضای مجازی در لرستان
09 شهریور 1402 - 5:27
شناسه : 8791
بازدید 66
1
فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری اعضای باند ۴ نفره کلاهبرداری آگهی استخدام کمیته امداد در فضای مجازی با بیش از ۱۴۰ شاکی خبر داد .
ارسال توسط : منبع : پلیس لرستان

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “یحیی الهی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی شکایات تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه توسط افراد ناشناس از طریق فضای مجازی با درج آگهی استخدام کمیته امداد در استان لرستان و ایلام از آنان کلاهبرداری شده است، بلافاصله مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: پس از اخذ اظهارات افراد مالباخته و بررسی‌های اولیه مشخص شد قربانیان با مشاهده آگهی استخدام اقدام به برقراری ارتباط با فرد درج کننده آگهی کرده و افراد کلاهبردار نیز به بهانه ثبت نام و شرکت در آزمون مبلغ ۱۲۵ هزار تومان از قربانیان اخذ و پس از آن پاسخگوی تماس های آنها نبوده است.

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به اینکه کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات پلیسی و تخصصی ۴ نفر را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی، طی عملیات های منسجم دستگیر و تحویل مراجع قضایی کردند گفت: بیش از ۱۴۰ نفر بعنوان مالباخته مورد سوء استفاده این افراد شیاد قرار گرفته است.

سردار الهی از عموم شهروندان خواست: در صورت بروز هرگونه مشکل و مواجهه با جرائم رایانه‌ای با مراجعه حضوری به پلیس فتا از راهنمایی و مشاوره مستقیم کارشناسان استفاده کرده و یا با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و ثبت درخواست در قسمت درخواست های مردمی و یا با شماره گیری ۰۹۶۳۸۰ مرکز امـداد و فوریت‌های سایبـری به جهت استفاده از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی خود اقدام کنند.

ثبت نظر شما