حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1536 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 210×
باید به سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی خدمات ارائه کنیم
11 خرداد 1403 - 12:08
شناسه : 11577
بازدید 48
0
 مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: باید به تمام سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور خدمات ارائه کنیم
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : ایسنا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از ایسنا ،مجید کیانپور امروز (نهم خرداد ماه) در جلسه با مدیران ستادی و مدیران استانی که به‌صورت ویدیوکنفرانس برگزار شد، با اشاره به حضور پرشور و گسترده مردم در تشییع خادمان ملت، بیان کرد: از خادمان شهید یاد گرفتیم کاری انجام دهیم که ماندگار باشد، نه کار کنیم که خودمان ماندگار شویم.

وی تاکید کرد: امسال، سال توسعه کشور است. باید ضمن حضور در تمام بازارها، حضور در بازارهای جدید را هدف قرار دهیم و سقف ارائه خدمات به پروژه‌های بخش خصوصی را به بیش از ۶۰ درصد افزایش دهیم. شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ظرفیت‌ زیادی در ارتقای کیفیت پروژه‌های عمرانی در سراسر کشور دارد و آمادگی حضور و استقرار آزمایشگاه را در سراسر کشور، در کمتر از دو ساعت دارد.

وی ادامه داد: مراکز استان‌ها و شعبه‌های آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک باید از ظرفیت‌های خود برای ارتقای کیفیت پروژه‌های ملی، استانی و بخش خصوصی در کشور استفاده کنند و به توسعه کشور بپردازند.

کیانپور با اشاره به فصل گرما و صرفه‌جویی در بخش انرژی، گفت: مدیریت انرژی و صرفه‌جویی و بهینه مصرف کردن انرژی، به یکی از چالش‌های مهم در دنیا تبدیل شده است و کشور ما هم از این قضیه مستثنی نیست، توصیه می‌شود الگوی مناسب مصرف انرژی را در کشور رعایت کنیم.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک افزود: توسعه همه‌جانبه در این شرکت چند سال است با خرید تجهیزات نوین، فناورانه و منحصربه‌فرد آغاز شده است و تا پایان سال ۱۰۰ دستگاه خودروی کار به استان‌ها تحویل داده خواهد شد

پایان پیام/

ثبت نظر شما