حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1450 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
برگزاری همایش تجلیل از خیرین حوزه ی سلامت استان لرستان
20 اسفند 1402 - 19:28
شناسه : 11040
بازدید 29
1
امروز عصر همایش تجلیل از خیرین حوزه سلامت باحضور دکتر دلفان مدیرکل دانشگاه علوم پزشکی ،کاظم مرادی فر عضو هیئت مدیره خیرین سلامت کشور ، اعضای انجمن خیرین سلامت،روحانیت معظم و معزز ، از مدیران حوزه سلامت و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات بیمارستان شهید رحیمی خرم اباد برگزار شد
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : روابط عمومی علوم پزشکی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر،این همایش باتلاوت آیاتی از کلام الله مجید واحترام به سرود ملّی جمهوری اسلامی ایران وگزارش فعالیت انجمن حوزه سلامت آغاز شد و سخنرانان به ترتیب پشت تریبون حاضر و سخنرانی کردند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: کمک خیرین تاثیرات شگرفی بر سلامت دارد و در جدیدترین مورد اهدا ۱۰ دستگاه آمبولانس بوده که تحویل ناوگان اورژانس فوریت های پزشکی استان گردید.
وی افزود: تعرفه های پزشکی تنها ۳۰ درصد افزایش داشته و این در حالی است که قیمت ها به مراتب خیلی بالاتر رفته و مهم حفظ سلامت مردم است که در این راستا، مجمع خیرین حوزه ی سلامت فعالیت خود را در این دانشگاه آغاز کرده و در سال گذشته، خیرین بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان به دانشگاه کمک کرده اند.
دکتر دلفان تاخیر در پرداخت مطالبات پرسنلی را نیز متاثر از این قضیه دانست که درآمدهای دانشگاه در مقایسه با هزینه های آن ناچیز است که ورود خیرین به این حوزه قطعا راهگشا خواهد بود.
دکتر دلفان انجام هفت هزار عمل قلب باز در بیمارستان شهید مدنی خرم آباد را تنها یک نمونه از موفقیت هایی دانست که حاصل تلاش همکاران خوب دانشگاه علوم پزشکی لرستان است.
وی افزود: تربیت دانشجوی پاکستانی و هندی از سال آینده در این دانشگاه خود گواه افق های روشن و رو به پیشرفت دانشگاه علوم پزشکی است.
رئیس دانشگاه گریزی به حوادث چهارشنبه سوری زد و گفت: باید اساس را بر خانواده بگذاریم تا به سمتی برویم که هیچ اتفاقی در چهارشنبه سوری آخر سال رخ ندهد و باعث آسیب به افراد جامعه نشود که بار آن بر دوش دانشگاه های علوم پزشکی است و با فرهنگ سازی در سطح جامعه، این کار شدنی است.
در این آیین تجلیل، دکتر عزت پور به ارائه ی گزارش دو ساله ی مجمع خیرین سلامت استان در دو بخش عمرانی و تجهیزاتی پرداخت و گفت: از سال ۱۴۰۰ تا کنون، کمک های خوبی به حوزه ی سلامت استان شده است که در جدیدترین مورد آن، ۲۲ میلیارد تومان جهت تقویت ناوگان فوریت های پزشکی استان، کمک شده است.
وی افزود: ساخت مراکز و خرید تجهیزات بیمارستانی، احداث پایگاه سلامت، ساخت درمانگاه و بازسازی و بهسازی بخش های مختلف بیمارستانی، جز مواردی است که توسط خیرین سلامت صورت گرفته است که ارزش ریالی تجهیزات اهدایی ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده و ارزش ریالی بابت احداث پروژه های عمرانی نیز ۸۵ میلیارد تومان می باشد.
دکتر عزت پور گفت: از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های خیرین در حوزه ی سلامت به نحو احسن استفاده می شود و باید دیگران را نیز تشویق کرد که به این حوزه ورود پیدا کنند.
در پایان این مراسم از خیرین نیک اندیش حوزه ی سلامت استان لرستان، تجلیل شد.

پایان پیام/

ثبت نظر شما