حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1536 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 210×
همایش باشکوه به مناسبت دهه کرامت و هفته ملی جمعیت
30 اردیبهشت 1403 - 4:45
شناسه : 11466
بازدید 42
3
همایش باشکوه هیأت ورزشهای همگانی استان لرستان به مناسبت دهه کرامت و هفته ملی جمعیت برگزار شد
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : خبرنگار پایگاه

همایش باشکوه پیاده روی هیأت ورزشهای همگانی استان با مشارکت مردمی ۲۸ اردیبهشت در منطقه چهارباغ واقع در گلدشت شرقی خرم آباد با حضور مدیرکل امور اجتماعی استانداری ، سرپرست مدیرکلی اداره کل ورزش و جوانان لرستان ، دکتر علی سوری مدیرکل سازمان انتقال خون لرستان ، کمیته های هیأت همگانی استان و جمعی از مسئولین به مناسبت دهه کرامت و هفته ملی جمعیت برگزار شد.
در این همایش بزرگ پیاده دکتر خورشیدوند با بیان این مطلب که ورزش همگانی یکی از نیاز های اساسی جامعه برای داشتن مردمی پویا است که بتواند سلامتی آنها را تضمین کند لذا حضور مردم در چنین برنامه هایی می تواند از لحاظ روحی و جسمی باعث شادابی شود.
در ادامه والی زاده مرادی عنوان نمود که هدف تربیت‌بدنی، پرورش و تکامل انسان است و فعالیت‌ها و حرکت‌های جمعی را ارتقا می‌دهد و به ساختن سرمایه اجتماعی و تقویت ساختار جامعه کمک می‌کند و بر لزوم مشارکت مردمی تاکید نمود.
قابل ذکر است که هیأت ورزش های همگانی استان با فعالیتهای هدفمند در سال ۱۴۰۲ به عنوان هیأت برتر فدراسیون همگانی کشور معرفی شد.
در این مراسم محمود رحمتی رییس هیات و زهرا شمس بیرانوند نایب رییس هیات به نمایندگی جامعه همگانی از مشارکت مردمی تشکر نموده و به مناسبت های مختلف برنامه های پیاده روی در دستور کار دارند، همچنین خانواده شهید محمد امیری شهید دهه کرامت تجلیل به عمل آمد و به قید قرعه جوایز نفیسی از جمله ۵ کمک هزینه سفر مشهد مقدس ( ۳ تا توسط هیات پزشکی ورزشی استان و ۲ کمک هزینه توسط اداره کل ورزش و جوانان لرستان) ، ۵ دستگاه دوچرخه، کارت هدیه ، ۵ کارت هدیه ۵۰۰۰۰۰۰ریالی توسط شرکت گاز استان ، ۷ اشتراک ADSL سه ماهه رایگان توسط مخابرات منطقه لرستان و ۲۰ تیشرت اهدا شد.
در ادامه مراسم از مریم جعفری و امین فلاح بیرانوند از جامعه ارتباطات به مناسبت روز روابط عمومی با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.
در این همایش بزرگ پیاده روی بانوان و دختران با پوشیدن لباس محلی و گلونی جو متمایزی در ارائه فرهنگ و تمدن لرستان با بازتاب در سطح کشوری نشان دادند و آموزش بستن گلونی هم در زینت‌بخش این همایش خانوادگی بود.
مشارکت فعال کمیته کارکنان دولت ، کمیته همگانی فدراسیون کاراته در لرستان ، هیأت همگانی شهرستان خرم آباد ، کمیته بازی های فکری، کمیته طلاب ، کمیته گل کوچک، کمیته زنان و خانواده، کمیته ورزش روزانه، کمیته پیاده روی، کمیته ترکیب بدن ، کمیته سالمندان ، کمیته داژبال ، کمیته فرهنگی ورزشی اجتماعی هیأت همگانی که با بروشور و حضور جمعی از زیرمجموعه ها باعث استقبال از برنامه های هیأت ورزش های همگانی استان شدند.
امین فلاح بیرانوند مجری این برنامه بود.

تهیه خبر و عکس : مریم جعفری

پایان پیام/

ثبت نظر شما