حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1450 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
برگزاری اولین جلسه شورای آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان در سال ۱۴۰۳
19 فروردین 1403 - 3:48
شناسه : 11227
بازدید 26
1
پاشایی: نگاه ویژه به ظرفیت‌های علمی و عملی مربیان مراکز و محوریت پژوهش در برنامه‌های آموزشی از اولویت‌ها است. اولین جلسه شورای آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای با هدف برنامه‌ریزی و تبیین رویکردهای آموزشی در سال جدید، در محل سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : روابط عمومی اداره کل فنی وحرفه ای

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از روابط عمومی ،مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در جمع اعضای شورای آموزش، بر لزوم هم افزایی، هماهنگی و روحیه کار تیمی تاکید و آن را در جهت پیشبرد و توسعه برنامه‌های حوزه مهارت آموزی، ضروری دانست.

علی پاشایی از مربیان به عنوان موتور محرک آموزش و ستون جبهه مهارت آموزی یاد کرد و اظهار داشت به علت شأن و جایگاه والای این قشر زحمتکش، مطالبات و تقویت رفاهیات آنان بایستی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی خطاب به مربیان، از اهمیت محوری تحقیق و پژوهش در آموزش‌ سخن گفت و از آنان خواست توجه به این مقوله را متناسب با نیازها و ظرفیت‌های بازار کار، در دستور کار خود قرار دهند.

پاشایی افزود؛ یکی از برنامه‌های ما در راستای بهینه‌سازی و ارتقای امر آموزش، متمرکز شدن بر نظرات و پیشنهادات کلیدی مربیان مراکز است چرا که مربیان به عنوان یکی از حلقه‌های مفقوده در حل مشکلات حیطه آموزش مطرح هستند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای در بخش دیگری از سخنان خود، ساماندهی اموال و تجهیزات آموزشی را از اولویت‌های کاری دانست و از متولیان امر عنایت ویژه به این مهم را خواستار شد.

در ادامه، تیموری معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل، ضمن تبیین برنامه های خود در سال پیش رو، از نظرات و پیشنهادهای مدیرکل استقبال کرد.

در پایان، کارشناسان و روسای ستادی حاضر در جلسه گزارشی از عملکرد خود در سال ۱۴۰۲ ارائه و مطالبی را در راستای بهبود رویکردهای آموزشی مطرح ساختند.

این نشست به ریاست مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای و متشکل از اعضای شورای آموزش از جمله معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی، رییس آموزش، رییس آموزشگاه های آزاد و مشارکت های مردمی و مسئول مسابقات مهارت بود.

پایان پیام/

ثبت نظر شما