حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 3 ذو القعدة 1445 Friday, 10 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1461 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
04 دی 1401 - 3:43
شناسه : 1308
بازدید 25
1
بخاطر بارش برف و مراقبت از سلامت کودکان اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان در اطلاعیه‌ای نحوه‌ی فعالیت مدارس لرستان در روز یک‌شنبه چهارم دی‌ماه ۱۴۰۱ را اعلام کرد.
ارسال توسط : نویسنده : صیاد درگاهپور منبع : یادگار امروز

اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان در اطلاعیه‌ای نحوه‌ی فعالیت مدارس لرستان در روز یک‌شنبه چهارم دی‌ماه ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است، بنا بر تصمیم ستاد مدیریت بحران و به علت یخبندان و برودت هوا مدارس برخی از شهرستان‌های استان لرستان روز یکشنبه چهارم دی‌ماه تعطیل و آموزش آن‌ها بر بستر مجازی انجام می‌شود.

همه پیش‌دبستانی‌های شهرستان بروجرد، شهرستان دلفان، شهر ازنا، شهر الیگودرز  و بخش بیرانوند در نوبت صبح تعطیل و  فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی این مناطق با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

روستاها و بخش‌های تابعه شهرستان الیگودرز همه مقاطع در نوبت صبح و عصر جز کسانی که امتحانات نهایی دارند تعطیل و آموزش به‌صورت مجازی انجام می‌گیرد.

در شهرستان دورود فعالیت آموزشی پیش‌دبستانی و ابتدایی در نوبت صبح با یک ساعت تاخیر شروع می‌شود.

سایر مدارس استان طبق روال معمول آموزش حضوری است

پایان

ثبت نظر شما