حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1473 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
29 خرداد 1402 - 12:51
شناسه : 7550
بازدید 60
2
با حضور مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان نشست هم اندیشی رابطین روابط عمومی این اداره کل برگزارشد
ارسال توسط : نویسنده : هادی کردعلیوند منبع : روابط عمومی راهداری و حمل ونقل

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان،صبح امروز ۲۹ خردادماه، جلسه هم اندیشی رابطین روابط عمومی با حضور مهندس شیروانی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان، مهندس جودکی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، مهندس جدیدی مدیر حراست، خانم بابایی راد مدیر روابط عمومی و رابطین روابط عمومی در شهرستان های استان برگزار شد.

در این جلسه مهندس شیروانی ضمن تشکر از زحمات رابطین اظهارداشت: روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان در سال ۱۴۰۱ توانست رتبه دوم را در ارزیابی کشوری کسب نماید ، بی شک زحمات و تلاش های رابطین در کسب این رتبه تاثیر داشته است.

وی ادمه داد: انتظار داریم تلاش عزیزان پیش از گذشته باشد و نسبت به موضوعات نگاه کارشناسانه داشته و سرعت، دقت و صحت سه اصل مهم در کار رسانه ای را در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان تصریح کرد: با توجه پیشرفت هایی که امروزه در حوزه اطلاع رسانی است ، انتظار می رود نوآوری و خلاقیت در زمینه انتشار اخبار به کار گرفته شود.

در پایان این جلسه به پاس زحمات و تلاش های رابطین روابط عمومی در یکسال گذشته با اهدا لوح یاد بودی از طرف مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان از آنها تجلیل شد.

پایان پیام/

ثبت نظر شما