حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1429 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
دربازی دوستانه جمعه تیم پیشکسوتان سلسله با پیشکسوتان خرم آباد چه اتفاقی افتاد؟
05 فروردین 1402 - 8:27
شناسه : 5557
بازدید 210
0
روز جمعه چهارم فروردین ۱۴۰۲بازی دوستانه ای بین تیم شهرستان خرم آباد و شهرستان سلسله به میزبانی شهرستان خرم آباد در رده پیشکسوتان برگزارشد شنیده ها ازگلایه مندی تیم مهمان از نحوه میزبانی تیم خرم آباد حکایت دارد
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : کلدرخبر

یادداشت

علی حسینی

فوتبال بازی یا زندگی فرق نمی کند در هر دو صورت فرهنگ سازی و تعامل و دوستی باید تقویت شود
عید نوروز و فرا رسیدن سال نو فرصتی برای دید و بازدید و دیدار و محبت کردن و صمیمیت است
فوتبال هم یک بازی اجتماعی است و در هر تیم ۱۱ نفر در زمین بازی می کند مجموعا ۲۲ نفر رو به روی هم مشغول بازی هستند علاوه بر این ۲۲ نفر تعدادی هم روی نیمکت های ذخیره منتظر به‌کارگیری هستند از طرفی مدیر ،سرپرست و تدارکات تیم را همراهی می کنند در هر بازی تعداد زیادی از همشهریان و هم استانی ها و همکاران با عنوان تماشاگر بازی این مجموعه را تماشا می کند بنابراین ورزش فوتبال یک ورزش اجتماعی است ، این ورزش امروزه به عنوان یک رشته حرفه ای زندگی نیز محسوب می شود.
هرجا اجتماع وجود دارد ارتباط بر اساس احترام متقابل با همدیگر برقرار است این احترام متقابل و تکریم همدیگر به نام فرهنگ موجب ایجاد روستاهای بزرگ ، بخش ها و شهرها و استان های… شده است.
مقدمه را زیاد طولانی نکنم در برگزاری مسابقات فوتبال در سطوح مختلف از نونهالان، نوجوانان ،جوانان، بزرگسالان گرفته تا تیم های پیشکسوتان مهمترین کارها تکریم همدیگر و ایجاد ارتباط، دوستی ها و صمیمیت هاست
این روزها در فوتبال لرستان نیز همه ارتباطاتی را که در بالا مطرح شده وجود دارد یعنی اگر تیم از یک شهرستان برای برگزاری یک بازی دوستانه به شهرستان دیگری سفر می کند انتظار دارد میزبان خیلی از مسائل ، از جمله مهمان نوازی و احترام به تیم مهمان را رعایت کنند.
در خبرها خواندیم که دیروز تیم پیشکسوتان الشتر و تیم پیشکسوتان خرم آباد یک بازی دوستانه را برگزار کردند و در پایان نتیجه بازی ۳ بر ۲ به نفع تیم پیشکسوتان خرم آباد رقم خورد، این موفقیت ورزشی را به پیشکسوتان شهرستان خرم آباد تبریک عرض می کنیم ،از طرفی حتی کودکان و یا کسانی که هیچ ارتباطی با فوتبال ندارند می دانند در یک بازی دوستانه نتیجه کمترین اهمیت را داراست.
دیروز دومین روز از ماه مبارک رمضان این بازی با حضور تیم شهرستان سلسله در خرم‌آباد برگزار شده است به همین خاطر تیم مهمان هیچگونه انتظاری برای پذیرایی از طرف تیم میزبان نداشته است .
اما شنیده ها از گلایه مندی تیم مهمان از نحوه برخورد تیم میزبان حکایت دارد

آیا در ماه رمضان نمیشود از تیم مهمان با خوش آمدگویی و خیر مقدم و برخورد مهربانانه و در شأن ورزشکاران پذیرایی کرد؟
نکته قابل توجه در فوتبال لرستان، خلآ فرهنگ سازی است
ضمن تقدیر و تشکر از هیئت فوتبال استان لرستان بابت قبول زحمات زیاد انتظار می‌رود روی مبحث فرهنگ‌سازی اهتمام بیشتری بورزند
خاطرات حضور تیم گهر دورود در سطح اول کشور را به یاد داریم آنجا هرچند ما نتوانستیم تیم را در آن سطح حفظ کنیم اما فرهنگ سازی بسیار خوبی به عمل آمد چنانچه سال ها بعد از آن در مورد مهمان نوازی و احترام مردم لرستان به مهمانان خود به نیکی یاد می کنند.

البته یادآوری می کنم تیم گهر هیچوقت در خرم آباد از مهمانان لیگ برتری میزبانی نکرد.

پایان پیام/

ثبت نظر شما