حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1454 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
بازدید علمی و فنی پرسنل شرکت توزیع نیروی برق لرستان از نیروگاه بزرگ سیکل ترکیبی خرم آباد
30 مرداد 1402 - 9:48
شناسه : 8562
بازدید 113
4
مورخ ۲۹ مرداد ماه اعضاء انجمن مهندسین برق و الکترونیک شاخه لرستان ، مدیران و کارشناسان شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان از نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد بازدید علمی و فنی بعمل آوردند .
ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی انجمن مهندسین برق و* *شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان

مهندس امیری مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق لرستان و رئیس انجمن مهندسین برق و الکترونیک لرستان با توجه به اهمیت بالای ظرفیت نیروگاه سیکل ترکیبی خرم‌آباد که از نظر ظرفیت تولید دومین نیروگاه بزرگ سیکل ترکیبی ایران پس از نیروگاه دماوند و پنجمین نیروگاه سوخت فسیلی ایران میباشد مقدمات این بازدید را فراهم آوردند.

شایان ذکر است در پایان از آقای مهندس محمودنیا رئیس نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد و همکاران محترم ایشان که با توجه به سخنان مقام معظم رهبری و تأکید ایشان به جهاد تبیین اقدام به شناسایی ظرفیت های استان نموده و میزبانی این برنامه را بر عهده داشتند تقدیر و تشکر بعمل آمد.

ثبت نظر شما