حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 5 ذو القعدة 1445 Sunday, 12 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1464 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
صدور هشدار وضعیت زرد هواشناسی در لرستان
20 دی 1402 - 3:36
شناسه : 10565
بازدید 58
3
با ورود سامانه بارشی جدید از اوایل شب چهارشنبه تا صبح شنبه به لرستان هواشناسی هشدار سطح زرد صادر کرد
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : خبرگزاری جمهوری اسلامی

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از خبرگزاری جمهوری اسلامی،هواشناسی لرستان اعلام کرد: بر اساس تحلیل نقشه‌های هواشناسی، سامانه جدید بارشی از اوایل شب چهارشنبه وارد لرستان می‌شود.
بر اساس اداره کل هواشناسی لرستان با صدور هشدار سطح زرد هواشناسی اعلام کرد: فعالیت این سامانه بارشی تا صبح شنبه در استان ادامه دارد.
این سامانه بارشی موجب رگبار باران، رعدوبرق، در شهر‌های سردسیر رگبار برف، در ارتفاعات و نواحی کوهستانی بارش برف، وزش باد نسبتأ شدید تا شدید لحظه‌ای و کاهش دما در همه نقاط استان خواهد شد.
همچنین این سامانه با مخاطراتی همچون لغزندگی سطح جاده ها، اختلال در تردد، ایجاد رواناب و آبگرفتگی معابر، خسارت به سازه‌های موقت، خسارت به محصولات باغی و زراعی، کولاک برف در محور‌های مواصلاتی کوهستانی، مه آلودگی هوا و کاهش میدان دید افقی همراه خواهد بود.
اجتناب از سفر‌های غیر ضروری، پرهیز از تردد و اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، نداشتن فعالیت‌های کوهنوردی، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، تحکیم انواع سازه‌های سبک و سایر اقدامات پیشگیرانه لازم در این مدت توصیه شده است

پایان پیام/

ثبت نظر شما