حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1458 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
بازدید وزیر علوم،تحقیقات و فناوری ایران و جانشین وزیر دفاع کشور از طرح فناوران مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان
23 آذر 1402 - 10:13
شناسه : 10231
بازدید 90
2
حضور موفق فناوران مرکز رشد و شتاب دهی جهاد دانشگاهی لرستان در نمایشگاه ملی با عنوان بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای علمی،پژوهشی فناوری و فن بازار که ۲۰ تا ۲۲ آذر در مصلی بزرگ تهران با حضور بیش از دو هزار شرکت از کلیه مراکز علمی کشور به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : مریم جعفری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر ،حضور موفق فناوران مرکز رشد و شتاب دهی جهاد دانشگاهی لرستان در نمایشگاه ملی با عنوان بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای علمی،پژوهشی فناوری و فن بازار که ۲۰ تا ۲۲ آذر در مصلی بزرگ تهران با حضور بیش از دو هزار شرکت از کلیه مراکز علمی کشور به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد.
✍در این نمایشگاه مهندس حمید جعفری و مهندس مریم جعفری از فناوران شاخص مرکز رشد لرستان با طرح روسازی افلاک که برای اولین بار با حمایت شهرداری و شورای شهر خرم آباد در پارک شهر و در ادامه در بوستان کودک بروجرد اجرا شد.
✍دکتر محمدعلی زلفی گل وزیر علوم،تحقیقات و فناوری کشور، دکتر سید مهدی فرحی جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور به همراه معاونین از طرح فناوران لرستانی که در غرفه سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان به عنوان نماینده مرکزرشد و ستاب دهی جهاددانشگاهی لرستان با مدیریت اجرا مهندس حمید جعفری و مهندس مریم جعفری در نمایشگاه ملی دستاوردهای علمی، پژوهشی و فن بازار کشور که ۲۰ تا ۲۲ آذر در مصلی بزرگ امام خمینی برگزار شد بازدید نمودند و در بیان طرح نوآوری و اجرا که از شهرها و استان های کم برخوردار با حمایت مدیریت های استان بخصوص شهردار های خرم آباد و بروجرد و معاونین فنی تقدیر نمود و اظهار امیدواری نمود که شاهد توسعه و گسترش طرح های عملیاتی و عام پسند برای رفاه حال شهروندان در اقصی نقاط کشور بوده و از فناوران بومی حمایت های ویژه ای شود.
✍در افتتاحیه این نمایشگاه دکتر مسلمی نائینی ریاست جهاد دانشگاهی کشور، ریاست ستفا و معاونین ایشان از دستاوردهای شاخص شرکت های فناور مرکز رشد جهاددانشگاهی لرستان بازدید کردند.

پایان پیام/

ثبت نظر شما