حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1430 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
30 شهریور 1401 - 5:50
شناسه : 1122
بازدید 49
3

فرمانده سپاه کوهدشت مطرح کرد: سرهنگ کرم کونانی ظهر امروز در همایش تجلیل از پیشکسوتان ایثار و شهادت کوهدشت ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: امسال نیز راهپیمایی عظیم اربعین به عنوان یک افتخار بزرگ در سطح جهان مخابره شد و این نشانه ای از اقتدار دنیای اسلام است. وی افزود: از مردم شهرستان […]

ارسال توسط :

فرمانده سپاه کوهدشت مطرح کرد:

سرهنگ کرم کونانی ظهر امروز در همایش تجلیل از پیشکسوتان ایثار و شهادت کوهدشت ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: امسال نیز راهپیمایی عظیم اربعین به عنوان یک افتخار بزرگ در سطح جهان مخابره شد و این نشانه ای از اقتدار دنیای اسلام است.

وی افزود: از مردم شهرستان کوهدشت تشکر می کنیم که در پذیرایی از زوار اربعین سنگ تمام گذاشتند و به خوبی با برپایی مواکب مهمان نوازی خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش کلدر خبر به نقل از پایگاه خبری کوهنانی نیوز ،سرهنگ کرم کونانی ظهر امروز در همایش تجلیل از پیشکسوتان ایثار و شهادت کوهدشت ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: امسال نیز راهپیمایی عظیم اربعین به عنوان یک افتخار بزرگ در سطح جهان مخابره شد و این نشانه ای از اقتدار دنیای اسلام است.

وی افزود: از مردم شهرستان کوهدشت تشکر می کنیم که در پذیرایی از زوار اربعین سنگ تمام گذاشتند و به خوبی با برپایی مواکب مهمان نوازی خود را به نمایش گذاشتند.

فرمانده سپاه کوهدشت عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند: نگذارید یاد دوران دفاع مقدس از خاطره‌ها و یادها برود؛ این فرمایش  تذکری به  رزمندگان و پیشکسوتان و همه ما است که باید این فرهنگ را زنده نگه داریم و به نسل جدید منتقل کنیم.

وی تصریح کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس ۲۲۰شهید را تقدیم انقلاب نمودیم ولی اجازه ندادیم یک وجب از خاک مقدس ایران را به رژیم بعثی عراق و دشمنان برسد.

کونانی گفت: دشمنان روزانه با ۱۸ساعت برنامه در ۲۵۰کانال فارسی زبان فعالیت می کنند و به دنبال تفرقه افکنی، التهاب آفرینی و دروغ‌پراکنی علیه ایران اسلامی هستند.

فرمانده سپاه کوهدشت بیان کرد: امروز دشمن یک جنگ ترکیبی، نظامی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و رسانه ای را به راه انداخته است و ما باید در این راستا دشمن را بشناسیم و بصیرت لازم و آمادگی کامل برای مقابله با آن را داشته باشیم.

وی با اشاره به تحولات اخیر، گفت: منافقانی که برادران کرد و مردم عزیز مارا با وحشیانه به شهادت می رساندند الان می آیند می گویند مدافع ایران هستند؟! جمهوری اسلامی هیچ وقت به منافقان و سلطنت طلبان اجازه نخواهد داد که از آب گل آلود ماهی بگیرند و به کشور ضربه بزنند؛ این افراد مزدور آمریکایی ها هستند و جمهوری اسلامی ایران با اقتدار ایستاده است.

انتهای پیام

ثبت نظر شما