حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1450 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
دیدار مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان با دکتر ابراهیمی معاون امور اقتصادی استانداری لرستان
17 فروردین 1403 - 15:11
شناسه : 11213
بازدید 32
0
پاشایی: ضرورت تخصیص اعتبارات و منابع مالی در مسیر رسیدن به اهداف کلان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان؛ با معاون امور اقتصادی استانداری لرستان دیدار کرد
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : روابط عمومی فنی حرفه ای

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از روابط عمومی فنی و حرفه ای،پاشایی در ابتدا اهداف کلان سازمان آموزش فنی و حرفه ای را برشمرد و از نهضت ملی مهارت آموزی در گام دوم انقلاب صحبت به میان آورد، وی در این راستا ابراز داشت: شکی نیست که اشتغال‌آفرینی از مسیر آموزش فنی و حرفه‌ای میگذرد و رسیدن به این مهم توجه و نگاه ویژه همه ارگان‌های مرتبط را می‌طلبد.

در ادامه، پاشایی به تشریح متن اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای پرداخت و بیان داشت: در جهت تامین نیازهای آموزشی نیروی انسانی، مهارت آموزی مستمر شاغلین, کارجویان و اقشار آسیب پذیر، ردیف‌های بودجه‌ای خاص در متن اساسنامه تعریف شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای افزود، مطابق متن مذکور؛ دستگاهای اجرایی مربوطه مکلفند در راستای همکاری با سازمان، ردیف‌های بودجه‌ای مورد نیاز را از طرق مختلف از جمله تخصیص اعتباراتی معادل دو درصد از منابع حاصل از فروش کالای قاچاق و اموال تملیکی و معادل (یک در هزار) مزد کارگران توسط کارفرمایان و مواردی از این دست، پیش‌بینی و تامین کنند.

وی گفت؛ با توجه به این که سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای تنها متولی آموزش‌های غیر رسمی در کشور است و از سویی بر اشتغالزایی و مقوله تولید تأثیری مستقیم دارد، لذا نظر به مستهلک بودن تجهیزات و امکانات کارگاه‌های آموزشی، تخصیص منابع به مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای استان از ضروریات است.

در این نشست، ابراهیمی معاون امور اقتصادی استانداری تاکید کرد که به منظور تخصیص منابع به آموزش فنی و حرفه‌ای استان، در رایزنی و هماهنگی با سایر سازمان‌ها و نهادهای مربوطه، از هیچ کوششی جهت تحقق این امر فروگذار نخواهد کرد.

اهمیت پرداختن به شعار سال و لزوم دستیابی به اهداف آن، از دیگر موضوعات مورد بحث بود.

پایان پیام/

ثبت نظر شما