حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1454 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
بازدید نظارتی معاون محیط زیست انسانی از وضعیت زیست محیطی کشتارگاه مرغ ماکیان شهرستان دورود
08 شهریور 1402 - 15:56
شناسه : 8775
بازدید 40
1
نبی اله قائدرحمتی معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان در معیت رئیس اداره پايش و آزمایشگاه اداره کل و رئیس اداره‌ حفاظت محیط زیست شهرستان دورود از کشتارگاه ماکیان این شهرستان بازديد نظارتی به عمل آوردند.
ارسال توسط : نویسنده : سیاوش شفیعیان منبع : روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان

به گزارش سیاوش شفیعیان خبرنگار کلدر خبر؛ صبح روز سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ نبی اله قائدرحمتی معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان در معیت رئیس اداره پایش و آزمایشگاه اداره کل، رئیس و کارشناسان اداره محیط زیست شهرستان دورود با حضور در محل کشتارگاه ماکیان از سیستم تصفیه فاضلاب و سیستم تبدیل ضایعات این واحد بازدید میدانی به عمل آوردند.

قائدرحمتی و رئیس اداره پایش و آزمایشگاه اداره‌ کل حفاظت‌ محیط زیست استان؛ در این بازدید ضمن نمونه برداری از خروجی سیستم تصفیه فاضلاب کشتارگاه نسبت به نظارت دائم مسئولین کشتارگاه و اداره محیط زیست شهرستان جهت کنترل آلودگی های زیست محیطی با توجه به درخواست اهالی روستاهای منطقه و نارضایتی آنان از بوی مشمئز کننده حاصل از فعالیت سیستم تبدیل ضایعات این کشتارگاه تاکید و خواستار رفع نواقص در کشتارگاه شدند.

نبی اله قائدرحمتی، معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان در این بازدید، علاوه بر تشریح قوانین و مقررات حفاظت محیط زیست و ارائه تذکرات فنی و نکات زیست محیطی در خصوص سیستم‌های کنترل آلودگی‌های زیست محیطی  به مدیر و مسئولین کشتارگاه، از نزدیک مشکلات و نواقص مربوطه را جهت کاهش و رفع آلایندگی بررسی نمود و مقرر گردید ظرف یک هفته با نظارت محیط زیست شهرستان کلیه نواقص زیست محیطی برطرف و گزارش آنها به اداره کل ارسال گردد، در غیر اینصورت ضمن معرفی مسئولین کشتارگاه به مراجع قضایی اقدامات قانونی تا رفع نواقص از طریق اداره محیط زیست شهرستان پیگیری می‌شود.

قائدرحمتی ضمن تأکید بر این نکته که سیستم تبدیل ضایعات این کشتارگاه دارای سیستم بو گیر و بو سوز است، کارفرما را ملزم به رفع مشکل پیش آمده در مدت زمانی تعیین شده، نمود.

وی تأکید نمود؛ پایش و نظارت بر کلیه واحد‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی به صورت شبانه روزی در دستور کار اداره کل حفاظت محیط زیست استان قرار دارد و با مسئولان واحد‌هایی که به اخطارهای صادره از سوی محیط زیست بی توجه هستند و موجب تضییع حقوق عامه و تهدید علیه بهداشت عمومی شوند، با هماهنگی مراجع قضایی برخورد قانونی خواهد شد.

ثبت نظر شما