حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1455 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
مجتمع‌های راکد پرورش آبزیان لرستان احیاء می شوند
11 آبان 1402 - 6:04
شناسه : 9685
بازدید 52
2
رئیس شیلات کشور: رئیس شیلات کشور گفت: پیشنهادات لازم برای احیای مجتمع‌های مهم پرورش آبزیان به نماینده‌ی هلدینگ کشاورزی اکسیر کوثر به
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : یافته

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از یافته، سید حسین حسینی ظهر روز چهارشنبه دهم آبان ماه در جلسه‌ی بررسی مشکلات مجتمع‌های پرورش آبزیان لرستان، گفت: در این جلسه پیشنهادات لازم برای احیای مجتمع‌های مهم پرورش آبزیان به نماینده‌ی هلدینگ کشاورزی اکسیر کوثر به عنوان سرمایه‌گذار برای بررسی بیش‌تر ارائه شد.

وی عنوان کرد: خوشبختانه حمایت‌های لازم به منظور تأمین اعتبار برای احیای این واحد‌ها از طرف استانداری انجام خواهد شد.

معاون وزیر جهاد ابراز‌امیدواری کرد که تا هفته‌ی آینده‌ی احیای این مجتمع‌های پرورش آبزیان آغاز شود و گفت: هفته‌ی آینده خبر‌های خوبی برای مردم لرستان خواهیم داشت.

حسینی در مورد تأثیر احیای مجتمع‌های پرورش آبزیان لرستان در زنجیره‌ی تولید آن در کشور، اظهار کرد: با احیای این مجتمع‌ها یک جهش بزرگ تولید آبزیان به ویژه ماهی قزل آلا به وجود خواهد آمد.

وی افزود: با این احیا، تولید تخم قزل آلا کشور از ۳۵۰ میلیون به ۵۰۰ میلیون در سال خواهد رسید

پایان پیام/

ثبت نظر شما