حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1471 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
12 خرداد 1402 - 19:10
شناسه : 7294
بازدید 207
2

دفاع دکتری تخصصی هوش مصنوعی در دانشگاه دالاس آمریکا توسط نخبه ی دلفانی به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از مهدی کیانی، دکتر شهرام قربانی از نخبگان دلفانی با دفاع پایان نامه دکتری موفق به اخذ مدرک دکتری تخصصی هوش مصنوعی از دانشگاه تگزاس دالاس آمریکا شد.این موفقیت را به ایشان و […]

ارسال توسط : نویسنده : مهدی کیانی منبع : هانی دلفان

دفاع دکتری تخصصی هوش مصنوعی در دانشگاه دالاس آمریکا توسط نخبه ی دلفانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از مهدی کیانی، دکتر شهرام قربانی از نخبگان دلفانی با دفاع پایان نامه دکتری موفق به اخذ مدرک دکتری تخصصی هوش مصنوعی از دانشگاه تگزاس دالاس آمریکا شد.
این موفقیت را به ایشان و جامعه ی علمی دلفان تبریک عرض می نماییم

دکتر قربانی را بیشتر بشناسیم 👇👇

دکتر شهرام قربانی متولد ۱۳۶۸ از شهر برخوردار  خاوه

✍عضو تیم تحقیقات شرکت مایکروسافت آمریکا

💢پروژه مورد تحقیق: استفاده از روش های هوش مصنوعی در بازشناسی گفتار که بتوانند لهجه های مختلف زبانی (زبان انگلیسی) را تشخیص دهد.

شهرام توانست در سال ۱۳۹۵ از دانشگاه #دالاس_آمریکا بورس تحصیلی دریافت کند و در مقطع دکتری رشته هوش مصنوعی ادامه تحصیل دهد.

در همان دوران دانشجویی دو پروژه با شرکت های #تنسنت و #مایکروسافت را با موفقیت به پیان رساند. همین امر موجب گردید و الان بعنوان یکی از اعضای تیم تحقیقاتی در شرکت مایکروسافت مشغول به فعالیت می باشد.  شهرام تابحال چندیدن مقاله در مجلات بین المللی دنیا نیز به چاپ رسانده است.

پایان پیام/

ثبت نظر شما