حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1458 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
دکتر مهدی اسلام پناه، ریاست سازمان ملی استاندارد ایران:سازمان ملی استاندارد ایران رتبه اول را در منطقه کسب کرد
09 اسفند 1402 - 6:04
شناسه : 10926
بازدید 40
1
سازمان ملی استاندارد ایران برای دومین سال پیاپی توانست در نظام استانداردسازی دنیا صعود کند و رتبه پنجم آسیا و رتبه نخست را در منطقه کسب کند.
ارسال توسط :

طبق گزارش نهادهای بین المللی، سازمان ملی استاندارد ایران در بین ۱۶۸ کشور عضو سازمان بین المللی استاندارد با ۲ پله صعود در جایگاه بیستم نظام استانداردسازی دنیا قرار گرفت.

دکتر مهدی اسلام پناه، رییس سازمان ملی استاندارد ایران، این افتخار بین المللی را به مردم عزیز ایران تبریک گفت و اظهار داشت: این سازمان در ۱۰۰ سالگی خود توانست به همت تلاشگران عرصه نظام استانداردسازی کشور، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی و مساعدت رییس دولت مردمی سیزدهم در این جایگاه بین المللی قرار گیرد.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به قرار گرفتن این سازمان در جایگاه نخست منطقه، افزود: خوشبختانه در این رتبه بندی با پشت سرگذاشتن کشورهای اتریش و برزیل رتبه بیستم دنیا، بعد از کشورهای چین، ژاپن و کره جنوبی و هند در جایگاه ۵ آسیا قرار بگیریم که در صد سال اخیر بهترین رتبه کشور در زمینه استاندارد است.

پایان پیام

ثبت نظر شما