حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1474 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
آیین بزرگداشت شادروان محمدرضا کشوری و‌ شادروان سیدمجتبی صورتیان برگزار شد
18 اردیبهشت 1403 - 15:28
شناسه : 11358
بازدید 21
2
آیین بزرگداشت شادروان محمدرضا کشوری و‌ سیدمجتبی صورتیان از فرهیختگان و فعالان اجتماعی و محیط زیست استان لرستان با هماهنگی جمعی از تشکل های مردم نهاد خرم آباد و چگنی با همکاری بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان 17 اردیبهشت برگزار شد
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : جعفری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر ،در این مراسم یاد این دو چهره ماندگار با حضور جمعی از اعضای فعال تشکل های مردمی گرامی داشته شد و دوستان و پیشکسوتان به بیان خاطرات و مرور اقدامات آنها پرداختند که با فعالیت های جهادی و نوع دوستانه در یاد و خاطره مردم شهر خرم آباد ماندگار شدند و از خانواده های آنان با اهدای حکمی به رسم یادبود تجلیل به عمل آمد.
در این مراسم ، شرکت کنندگان با قرائت فاتحه و آیاتی از کلام الله مجید، برای شادی روح درگذشتگان دعا کرده و برای آنان علو درجات و خانواده آنان صبر و اجر مسالت کردند.
این برنامه با همت انجمن صیانت از بام خرم آباد، شورای هماهنگی تشکل های مردم نهاد خرم آباد و چگنی ، انجمن تعامل و توسعه خرم آباد و بنیاد ایران شناسی برگزارشد.

پایان پیام/

ثبت نظر شما