حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1450 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
واگذاری ۱۷۴۱ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام (ره) لرستان،استاندار لرستان: لرستان در ساخت مسکن برای مددجویان کمیته امداد جزو استان‌های برتر کشور است
27 فروردین 1403 - 18:23
شناسه : 11235
بازدید 17
0
استاندار لرستان گفت: لرستان در ساخت مسکن برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد(ره) جزو استان های برتر کشور است.
ارسال توسط : نویسنده : پایگاه خبری کلدر خبر

فرهاد زیویار بیست و هفتم فروردین ماه در مراسم واگذاری ۳۳ هزار و ۶۸۳ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر کشور که با حضور رئیس جمهور و به صورت وبیناری برگزار شد، عنوان کرد: سهم لرستان در واگذاری مسکن به مددجویان کمیته امداد ۱۷۴۱ واحد بوده که به نسبت آمار کل کشور و جمعیت استان نشاندهنده ی عملکرد خوب دستگاه های مربوطه در لرستان است.

وی در این مراسم که در منزل واگذار شده ی یکی از مددجویان در روستای میان گلال خرم آباد انجام می شد، اظهار کرد: با این آمار لرستان یکی از بهترین عملکردها را در بین استان های سراسر کشور داشته است.

استاندار تصریح کرد: اعتبار هزینه شده برای این تعداد واحد مسکونی ۸۷۰ میلیارد تومان بود.

در این مراسم معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیران دستگاه های ذیربط در استان از جمله کمیته امداد امام(ره)، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز حضور داشتند.

پایان پیام

ثبت نظر شما