حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1454 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
برگزاری آیین افتتاحیه و کلنگ زنی گازرسانی در شهرستان پلدختر
08 شهریور 1402 - 7:37
شناسه : 8758
بازدید 71
4
در هفتیمن روز از هفته دولت با حضور استاندار لرستان، نماینده مردم پلدختر، معمولان و سراب حمام در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی، گازرسانی به 9 روستا و 4 واحد صنعتی، تولیدی، کشاورزی و شروع عملیات اجرایی گازرسانی به 41 روستای محور قلعه نصیر شهرستان پلدختر ، در روز سه شنبه مورخ 7 شهریور ماه ۱۴۰۲ انجام شد.
ارسال توسط : نویسنده : نسرین قربانی منبع : نسرین قربانی

به گزارش نسرین قربانی خبرنگار کلدرخبر،کرم گودرزی ، مدیر عامل شرکت گاز استان در مراسم افتتاحیه این پروژه ها ضمن تبریک هفته دولت گفت: گازرسانی به ۹ روستا و ۴ واحد صنعتی، تولیدی وکشاورزی شهرستان پلدختر با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید همچنین عملیات اجرایی گازرسانی به ۴۱ روستای محور قلعه نصیر این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۴۲۰ میلیارد ریال شروع شد.

فرهاد زیویار استاندار لرستان در این مراسم بیان کرد : خوشبختانه امروز پروژه گازرسانی به محور قلعه نصیر در جهت رفع محرومیت این منطقه و رفاه حال مردم شروع شده که جا دارد از زحمات مجموعه شرکت گاز لرستان در راستای توسعه گازرسانی تشکر و قدردانی نمود .

سید حمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر، معمولان و سراب حمام در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه گازرسانی به روستاهای محور پاعلم و آهک صنعتی هیدراته پلدختر اظهار کرد : اینجانب اشراف دارم که فرایند های زیادی جهت اخذ مجوز های لازم برای برداشت گاز و ایجاد تاسیسات انجام شد و گازرسانی به این منطقه به لحاظ کوهستانی بودن منطقه با شرایط دشوار و سختی همراه بود که به نمایندگی از مردم از مدیر عامل و کارکنان تلاشکر و متعهد شرکت گاز استان بابت گازرسانی و بهره مندی مردم از نعمت گاز طبیعی، تقدیر و تشکر می کنم.

گودرزی درپایان ضمن تشکر ازهمکاران ، پیمانکاران اجرایی و مشاورین گفت: امروز به حول و قوه الهی یکی از مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری که تاثیر بسزایی در اشتغال و رفع محرومیت منطقه داشت افتتاح شد و این نوید را به مردم عزیز می دهیم که همه تلاش خود را برای انجام زودتر از موعد پروژه های جدید گازرسانی این شهرستان به کار ببندیم.

ثبت نظر شما