حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1454 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در استان از مرز ۱۰۰هزار تن گذشت
29 خرداد 1402 - 3:53
شناسه : 7528
بازدید 55
0
مدیرکل غله استان لرستان : مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان لرستان گفت: خرید گندم از مراکز خرید استان از مرز 100 هزار تن گذشته است
ارسال توسط : نویسنده : سیامک کوهگرزاده منبع : روابط عمومی اداره کل غله خدمات بازرگانی استان لرستان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از روابط عمومی ،مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان لرستان افزود: از ۲۷اردبیهشت ماه کار خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان با تجهیز ۵۰ مرکز آغاز و تاکنون در جنوب استان بخش عمده محصول برداشت و خریداری شده است.

بیرانوند در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: کار برداشت ادامه داشته و پیش بینی میشود خرید تضمینی گندم در استان به چهارصد هزارتن برسد که نسبت به سال قبل از رشد قابل توجهی برخوردار است.

وی اضافه کرد: گندم خریداری شده در سیلوها و مراکز ذخیره سازی استاندارد نگهداری و به تدریج در اختیار کارخانجات آرد قرار خواهد گرفت لذا هیچگونه مشکلی در ذخیره‌سازی و تأمین به موقع گندم مورد نیاز کارخانجات آرد در استان وجود ندارد و با همت کشاورزان عزیز در سالجاری علاوه بر تامین نیاز استان بخشی از نیاز کشور نیز از محل گندم تولیدی استان تامین خواهد شد.

پایان پیام/

ثبت نظر شما