حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1468 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
قدردانی مدیر کل دیوان محاسبات از خادمان مواکب اربعین حسینی
13 شهریور 1402 - 5:34
شناسه : 8842
بازدید 77
1
درراستای تکریم خادمان اهل بیت صورت گرفت مدیرکل دیوان محاسبات استان لرستان از روند خدمت‌رسانی مواکب حسینی سطح استان در ایام اربعین حسینی بازدید و از خادمان آن‌ها قدردانی کرد
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : روابط عمومی دیوان محاسبات استان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از روابط عمومی دیوان محاسبات استان لرستان، آقای جمالی نژاد مدیر کل دیوان محاسبات استان به همراه مدیر گروه حسابرسی و مسئول حراست با حضور در مواکب مردمی حضرت امیر بسیج ادارات کل استان و امام خامنه‌ای، ضمن بازدید از خدمت‌رسانی‌های آنان به خادمان این مواکب خدا قوت گفت.

مدیرکل دیوان محاسبات در این بازدید برپایی و بزرگداشت عزای امام حسین(ع) را از ارزشمندترین اعمال عبادی دانست و تصریح کرد: تبلیغ و بزرگداشت مراسم عزاداری ماه محرم و صفر، از منظر دینی بسیار با اهمیت است؛ این مراسم در طول تاریخ امری مردمی بوده و مردمی باید بماند.

وی به اهمیت توجه به مباحث معرفتی در کنار برپایی مواکب تأکید و اظهار کرد: مواکب حسینی در کنار خدمت‌رسانی به عزاداران باید همراه با پیام‌های معرفتی و بصیرت افزایی باشند و سبک زندگی حسینی را ترویج کنند.

پایان پیام/

ثبت نظر شما