حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1450 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
اصحاب رسانه و خبر می‌توانند پیش قراولان جهاد تبیین باشند
16 بهمن 1402 - 3:48
شناسه : 10762
بازدید 34
2
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سلسله: در نشست هم اندیشی سید مجید همتی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سلسله و کیانوش سوری ،رئیس ارشاد اسلامی این شهرستان به مناسبت بزرگداشت دهه فجر مسائل روز تحلیل و بررسی شد
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : روابط عمومی ارشاد اسلامی سلسله

♦️به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلسله، سیدمجید همتی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سلسله ضمن تبریک دهه مبارک فجر در نشست هم‌اندیشی انتخابات سالم با موضوع بایدها و نبایدهای انتخابات، ضمن اشاره به آیات قرآن کریم اظهار کرد: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری، هم حق و هم تکلیف داریم که در انتخابات حضور فعال داشته و شرکت کنیم.

♦️ سیدمجید همتی افزود؛ اصحاب رسانه و خبر می‌توانند پیش قراولان جهاد تبیین موردنظر مقام معظم رهبری باشند و منویات امامین انقلاب در خصوص انتخابات و اینکه مشارکت و نقش آفرینی مردم در این رویداد سیاسی – اجتماعی چه برکاتی در پی خواهد داشت را برای مردم تشریح نمایند.

♦️ همتی در ادامه افزود؛ به لطف الهی شهرستان سلسله سرشار از فرهیختگان و صاحبان علم و ادب و فضل است فلذا بر فعالان فضای مجازی لازم و واجب است در انتشار مطالب شان نهایت دقت را بکار برده تا خدشه ای به فرهنگ والا و غنی این شهرستان وارد نشود.

♦️ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سلسله تاکید کرد؛ انتشار هر گونه خبری که سلامت انتخابات و متولیان آن و مشارکت مردم را مخدوش نماید ممنوع بوده و تحت پیگرد قضایی قرار خواهد گرفت.

♦️ سیدمجید همتی تاکید کرد؛ خط قرمز ما سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، منویات مقام معظم رهبری و اجرای مقررات قانونی است و چنانچه کانال و یا گروهی مبادرت به فعالیت های غیرقانونی در فضای انتخابات نماید برخورد قانونی و قاطع به عمل خواهد آ

پایان پیام/

ثبت نظر شما