حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1447 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
۱۴۱ هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری لرستان دیدن کردند
02 فروردین 1402 - 4:46
شناسه : 5462
بازدید 64
1
عطا حسن‌پور مدیرکل میراث فرهنگی از حضور چشمگیر مهمانان نوروزی و بازدید از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، معنوی ، مذهبی و مراکز گردشگری و تفریحی لرستان خبر داد؛
ارسال توسط :

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از اخبار روز،عطا حسن‌پور اظهار کرد: این بازدیدها از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، معنوی ، مذهبی و مراکز گردشگری و تفریحی استان لرستان صورت گرفته است.

وی افزود: همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ هزار و ۹۰۰ بازدید از جاذبه های مختلف گردشگری ،تاریخی، طبیعی، مذهبی استان ثبت شده است.
حسن پور یادآور شد: طی روز گذشته ۲ هزار و ۸۷۶ نفر از قلعه تاریخی فلک الافلاک بازدید داشتند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: همچنین در این مدت یعنی از ۱۶ تا ۲۹ اسفند ۳۳ هزار و ۸۷۷ مسافر هم در مراکز اقامتی مختلف استان اسکان یافتند.
وی افزود: علاوه بر این تعداد اسکان مسافران اسکان یافته طی روز گذشته هشت هزار و ۳۷۹ نفر بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان بیان کرد: با توجه به جاذبه‌های متنوع و جذاب در استان لرستان، هر ساله مسافران نوروزی از این جاذبه‌ها بازدید می‌کنند که تمهیدات لازم برای بازدید و اسکان مسافران اندیشیده شده است.

پایان پیام/

ثبت نظر شما