حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1468 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
جوابیه روابط عمومی کارخانجات نساجی بروجرد به انتقادات فضای مجازی
01 شهریور 1402 - 14:32
شناسه : 8610
بازدید 511
6
درپی نشر مطالب انتقادات و تخریب بعضی فعالان مجازی ،روابط عمومی کارخانجات نساجی بروجرد اقدام به نوشتن توضیحاتی جهت شفافیت موضوع نمود
ارسال توسط : نویسنده : بانوزاده منبع : روابط عمومی کارخانجات نساجی بروجرد

بسمه تعالی

پیرو منویات مقام معظم رهبری در خصوص جهادتبیین که می فرمایند؛

 تبیین، مهم‌ترین عرصه جهاد است؛ زیرا اکنون دشمن با هزاران دستگاه رسانه‌ای و خبری دست به جنگ روانی زده است تا با وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها، رابطه مؤمنانه مؤمنین را قطع کند. از این رو باید با تبیین و روشنگری، حقیقت‌ها را برای همگام بیان کرد
اخیرا بعضی شبکه های اجتماعی یا به ظاهر مطالبه گر بدون کارشناسی و با دستاویز شدن به افراد ناآگاه وغیر متخصص به تشویش اذهان عموی دامن زده و مطالب کذب را در فضای مجازی در خصوص کارخانجات نساجی بروجرد نشرداده که در جای خود قابل پیگیری و رسیدگی میباشد.
علی ایحال برای روشنگری وتبیین ،ضمن رد تمام اظهارات شبکه به ظاهر مطالبه گر،خاصه(دادستان )یا مطالب وایرال شده فضای مجازی موارد زیر را معروض می دارد.

زمانیکه مجموعه کارخانجات نساجی بروجرد به بخش خصوصی واگذار شد تعداد شاغلین در این کارخانه ۵۷۰نفر بوده است که بیش از ۳۰۰نفر قبل از واگذاری تعدیل شده بودند. بعداز واگذاری به بخش خصوصی کمتر از دو سال همه نیروها به مجموعه برگشتند و نیروها به مرز ۹۰۰نفر رسید که اتفاقا حدود ۲۰۰ نفر سالها به صورت‌ پیمانکاری بوده که با موافقت مرحوم حاج محسن مظاهری تغییر وضعیت داده و به صورت‌ قراردادی گردیدند.
در سالهای اخیر نیز با توجه به تلاش مستمر و پیگیری هیأت مدیره و مدیریت شرکت در جهت توسعه و اشتغال این عدد به ۲۰۰۰نفر و با احتساب نیروهای فروشگاهی به ۲۴۰۰نفر بیمه شده رسیده است.

از تدابیر مهم و اجرایی که نبض کارخانه در گرو آن می‌باشد میتوان به نوسازی و تجهیز ماشین آلات ریسندگی ۱و۲از بهترین برندهای اروپایی اشاره نمود که این مهم در قسمت رنگرزی و چاپ با خرید خط تولید ۳ متری، بخش دوزندگی با تولیدات بسیار فاخر و متنوع که از آرزوهای دیرینه مجموعه و بنیان گذاران آن بوده همچنین برنامه ریزی جهت سرمایه‌گذاری بالغ بر یک و نیم میلیون یورویی در بخش بافندگی از کمپانی بسیارمعروف پیکانول صورت پذیرفته است.
توسعه فروشگاهی از دیگر اقدامات مهم و قابل تامل کارخانجات نساجی بروجرد در سالهای اخیر است که ضمن عرضه مستقیم کالا بدون واسطه در جهت ارج نهادن به مشتری و رضایت از قیمت مناسب کالا برای مردم عزیز وشریف،موجبات بالا رفتن تابلو بروجرد در ۲۳ استان کشور گردید.

_فضای ملتهبی که در ده ماهه اخیر بواسطه تأخیر چند روزه پرداخت حقوق بوجود آمد؛با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه در اکثر بنگاه‌های اقتصادی کشور مسبوق به سابقه وامری طبیعی میباشد،هر چند برای سهام داران محترم و مدیریت شرکت همیشه پرداخت حقوق بعنوان اولویت اول ومهم‌ترین پلان اجرایی بوده ؛و این مهم به زودی با توجه به تامین مالی صورت خواهد پذیرفت.
-باتوجه به اینکه کارخانجات نساجی بروجرد در مسیر توسعه می‌باشد شرایط اقتصادی حال حاضر نیازمند مشارکت همه جانبه دستگاههای دولتی ومردمی در راستای حمایت از تولید و اشتغال و براساس منویات معظم له می‌باشد،امید است این روشنگری باعث همدلی و تعامل بیشتر و تنویر افکار عمومی گردد.

در مورد واگذاری سهام کارخانه در سال ۸۹ به اطلاع می رساند؛این سهام عمدتا مربوط به بانک ملی بوده که یک مجموعه اقتصادی دقیق نسبت به اموال خود می باشد ودراین مزایده عمومی یک شرکت ترکیه ای هم حضور داشته که سهامداران فعلی به سختی وارد مزایده شده وتا چهار برابر قیمت اولیه سهام عرضه شده این شرکت را خریداری وازاحتمال نابودی مجموعه بوسیله رقبای ترک که اتفاقا خریدار مجموعه معظم و ریشه دار نساجی مازندران بوده جلوگیری شد وکل مبلغ خرید طبق جدول زمان بندی تا سال ۹۴ تسویه شده است. نکته جالب و قابل تامل اینکه چرا بعضی اشخاص وگروه های معلوم الحال به دنبال مسائل دوره واگذاری و تداوم ایجاد شبهه بعد از ۱۴ سال از واگذاری شرکت هستن و منفعت انها ازدر این شرایط سخت چه خواهدبود!!! آنهم در شرایطی که اطلاعات و سابقه فعالیت های شرکت در بورس برای هرفرد یا گروهی قابل دسترس می‌باشد.

امید آن داریم که دیگر شاهد اینگونه نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی از طریق این شبکه ها و افراد نباشیم و روز به روز در جهت قوام و دوام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وتکریم وحمایت تلاشگران عرصه کار وتولید قدم برداریم.

پایان پیام/

ثبت نظر شما