حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 2 ذو القعدة 1445 Thursday, 9 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1459 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
پیام تبریک مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در پی موفقیت هنرمندان این استان در جشنواره تئاتر “راه ابریشم
18 دی 1402 - 2:53
شناسه : 10536
بازدید 75
1
اعظم روانشاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با انتشار پیامی موفقیت هنرمندان لرستانی در بیست و هشتمین جشنواره‌ی تئاتر منطقه‌ای “راه ابریشم” را تبریک گفت.
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : روابط عمومی ارشاد اسلامی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در متن این پیام آمده است:

درخشش هنرمندان لرستانی در بیست و هشتمین جشنواره‌ی تئاتر منطقه‌ای “راه ابریشم” و راهیابی نمایش “خوشبختی در اودسا” به چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و کسب عناوین برتر در بخش‌های “آفیش و بروشور”، “طراحی صحنه”، “بازیگری زن و مرد”، “نمایشنامه‌نویسی”، “کارگردانی” در دو نمایش “خوشبختی در اودسا” و “مراسم پوست‌اندازی روباه” نشان از ظرفیت بالای تئاتر استان دارد.

بدون شک امروز با حضور هنرمندان شایسته استان، شاهد فصلی تازه در افتخارآفرینی و شکوفایی استعدادهای هنری این دیار پس از چندین سال وقفه هستیم.

اینجانب ضمن قدردانی از تلاش و مساعی تمامی هنرمندان استان، موفقیت تحسین برانگیز این هنرمندان را به تمامی دست‌اندرکاران به‌ویژه هنرمندان، اصحاب فرهنگ و هنر، گروه‌های نمایشی شرکت‌کننده از استان در این جشنواره و مردم هنردوست استان تبریک عرض می‌کنم.

امید آن دارم با اتکال به خداوند سبحان، بتوانیم بیش از همیشه با نگاهی رو به رشد هنری، روزهای روشنی را برای هنر نمایش استان لرستان فراهم سازیم.

پایان پیام/

ثبت نظر شما