حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1450 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
28 اسفند 1401 - 16:26
شناسه : 5369
بازدید 96
0
سازمان خصوصی‌سازی کل کشور نامه امیر سالمی‌زاده برای خرید باشگاه استقلال را در دبیرخانه خود ثبت کرده است
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : ورزش ۳

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از”ورزش سه”، انتشار خبر پیشنهاد رسمی یک ایرانی مقیم کشور قطر برای خرید باشگاه استقلال سر و صدای زیادی در فضای رسانه‌ای و مجازی به پا کرده است. ماجرا از این قرار است که فردی به نام امیر سالمی‌زاده که مالک یک هلدینگ سرمایه‌گذاری بین‌المللی قطری است و از دوران کودکی به باشگاه استقلال علاقه داشته، پیشنهاد خود برای خرید ۵۱درصد از سهام این باشگاه را به صورت رسمی به سازمان خصوصی‌سازی ارائه کرده است.

سالمی‌زاده در نامه رسمی خود به سازمان خصوصی‌سازی مدعی شده بعد از عقد قرارداد رسمی و انجام کلیه تشریفات قانونی کلیه مطالبات آندره آ استراماچونی را به عنوان بخشی از قسط اول قرارداد پرداخت خواهد کرد.

این ایرانی مقیم قطر در تاریخ ۲۷ اسفند ماه رسما درخواست کتبی خود را در نامه‌ای خطاب به قربانزاده، رییس سازمان خصوصی‌سازی، ارائه کرده و در دبیرخانه این سازمان نیز ثبت شده است. رسید ثبت درخواست خرید ۵۱درصد از سهام باشگاه استقلال هم اکنون نزد سالمی‌زاده است و تصویر آن به همراه تصویر نامه رسمی او برای اقدام خود به صورت اختصاصی در اختیار “ورزش سه” قرار گرفته است.

پایان پیام/

ثبت نظر شما