حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1450 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
۶ تن زغال قاچاق در خرم آباد کشف و ضبط شد
06 فروردین 1403 - 15:58
شناسه : 11113
بازدید 36
1
فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: ۶ تن زغال بلوط قاچاق در بازرسی ماموران از یک کارگاه در این شهرستان کشف و ضبط شد
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : پایگاه خبری پلیس

.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از پایگاه خبری پلیس لرستان سرهنگ نبی اله قاسمی روز دوشنبه اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خرم آباد با اشرافیت اطلاعاتی، از تولید زغال بلوط در یک کارگاه تولید زغال مطلع شدند و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه نماینده اداره منابع طبیعی وآبخیزداری از محل مورد نظر بازدید کردند که در نتیجه این عملیات ۶ تن زغال قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش محموله کشف شده را بیش از پنج میلیارد ریال اعلام کردند اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی و محموله نیز تحویل عوامل یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شد.

دستگیری سوداگر مرگ در اتوبوس

سرهنگ نجفعلی بارانی بیرانوند فرمانده انتظامی شهرستان دلفان نیز گفت: ماموران ایست و بازرسی گشور این شهرستان، حین کنترل خودروهای عبوری محور کرمانشاه – دلفان یک دستگاه اتوبوس را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه ماموران به یک نفر از مسافران اتوبوس مشکوک شدند و وی را مورد بازرسی قرار دادند ادامه داد: در بازرسی از وسایل شخص مسافر، ۲ کیلو و ۹۵۰ گرم تریاک و یک کیلو و ۹۷۰ گرم حشیش کشف شد.

سرهنگ بارانی بیرانوند با اشاره به اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و تحویل مقامات قضائی شده است از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

پایان پیام/

ثبت نظر شما

1 دیدگاه برای “۶ تن زغال قاچاق در خرم آباد کشف و ضبط شد”
  1. درود و سپاس و آرزوی سلامتی و شادکامی پلیس خدوم مقتدر جان برکف وشجاع نیروی انتظامی. ارواح طیبه شهدای عزیزشان شاد سلام به خانواده های معزز شهدا.

    پاسخ