حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1454 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
برگزاری باشکوه دومین دوره مسابقات بزرگ هیات کاراته بسیج استان لرستان با حضور بیش از ۱۲۰۰ شرکت کننده
05 شهریور 1402 - 13:45
شناسه : 8698
بازدید 208
6
دومین دوره مسابقات بزرگ هیات کاراته بسیج استان لرستان در بخش بانوان به مناسبت (گرامیداشت کنگره 6552 شهید استان لرستان و هفته دولت) دوم و سوم شهریور 1402 با حضور مدیران ارشد و مسئولین معاونت تربیت بدنی سپاه و بسیج ورزشکاران، استانداری ، اداره ورزش و جوانان استان و جمعی از مهمانان و داوران ارشد فدراسیونی با افتتاحیه باشکوه به میزبانی هیات کاراته بسیج استان زیرنظر معاونت تربیت بدنی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با حضور بیش از 1200 کاراته کا در دو بخش کاتا و کومیته انفرادی با حضور تیم های از شهرستان های پلدختر، الشتر، نورآباد ،کوهدشت، خرم آباد، بروجرد ،الیگودرز، ازنا ، فیروزآباد و دورود به میزبانی شهرستان خرم آباد در سالن سپاه ناحیه برگزارشد.
ارسال توسط : نویسنده : جعفری منبع : کلدرخبر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر ،

دومین دوره مسابقات بزرگ هیات کاراته بسیج استان لرستان در بخش بانوان به مناسبت (گرامیداشت کنگره ۶۵۵۲ شهید استان لرستان و هفته دولت) دوم و سوم شهریور ۱۴۰۲ با حضور مدیران ارشد و مسئولین معاونت تربیت بدنی سپاه و بسیج ورزشکاران، استانداری ، اداره ورزش و جوانان استان و جمعی از مهمانان و داوران ارشد فدراسیونی با افتتاحیه باشکوه به میزبانی هیات کاراته بسیج استان زیرنظر معاونت تربیت بدنی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با حضور بیش از ۱۲۰۰ کاراته کا در دو بخش کاتا و کومیته انفرادی با حضور تیم های از شهرستان های پلدختر، الشتر، نورآباد ،کوهدشت، خرم آباد، بروجرد ،الیگودرز، ازنا ، فیروزآباد و دورود به میزبانی شهرستان خرم آباد در سالن سپاه ناحیه برگزارشد.
این رقابت ها در۷ رده سنی خردسالان الف و ب ، نونهالان ، نوجوانان ، جوانان ، امید و بزرگسالان برگزارشد و درپایان مسابقات به نفرات اول تا سوم حکم قهرمانی و مدال اهداء شد و مسابقات در رده های سنی خردسالان و نونهالان به صورت جشنواره برگزار گردید.
درپایان این رقابت ها ، در بخش سبک های آزاد که ۲ شهریور برگزارشد
خرم آباد مقام اول تیمی
ازنا مقام دوم تیمی
الیگودرز مقام سوم تیمی
و در بخش سبک های غیرکنترلی که ۳ شهریور برگزارگردید
خرم آباد مقام اول تیمی
کوهدشت مقام دوم تیمی
و پلدختر مقام سوم تیمی را کسب کردند که به تیم های برتر حکم و کاپ قهرمانی و به کلیه داوران تندیس اهدا شد.
مریم جعفری و فاطمه محسنی زاده مسئولین برگزاری مسابقات با همکاری شایسته رضا رستاخیز دبیرهیات کاراته بسیج ، سمیه نصیریان کمیته داوران و سحر بنی احمد و اعظم داوطلب کمیته مسابقات این دوره از مسابقات زیر نظر معاونت تربیت بدنی و‌ هیات کاراته بسیج استان لرستان بودند.
دومین دوره مسابقات بزرگ هیأت کاراته بسیج با مشارکت بیش از ۱۰۰ داور و حضور نسرین روستازاده داور جهانی و ۴ داور آسیایی و بیش از ۳۰ داور ممتاز ملی در بخش غیرکنترلی و کنترلی به نحو احسن برگزار شد.
در افتتاحیه مسابقات به پاسداشت جانفشانی و بزرگداشت نام ، یاد و خاطره شهدای گلگون کفن استان لرستان از خانواده های معظم ۵ شهید والامقام ورزشی تجلیل شد.

پایان پیام/

ثبت نظر شما