حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1471 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
08 تیر 1402 - 14:01
شناسه : 7709
بازدید 37
0
با حضور استاندار لرستان؛معاونین ومدیران مرتبط و باحضور خبرنگاران انجام شد امروز پنجشنبه۱۴۰۲/۰۴/۰۸باحضور استاندار ،معاون اقتصادی استانداری،مدیر کل صمت،مدیر عامل شهرک های صنعتی و نماینده مردم درود و فرماندار ازنا وجمع کثیری از خبرنگاران و فعالان رسانه ای کارخانه سیمان سفید ازنا بصورت آزمایشی افتتاح شد.
ارسال توسط : نویسنده : وحید ذهابی منبع : روابط عمومی استانداری

فاز اول این کارخانه هفته دولت به صورت رسمی به بهره برداری خواهد رسید

در فاز اول روزانه ۶۰۰ تن سیمان سفید تولید خواهد شد که برای آن بیش از ۵۰ نفر اشتغال ایجاد می شود

با تکمیل فاز دوم آن در سال آینده بیش از ۱۵۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد

در فاز دوم بیش از ۸۵ درصد مواد اولیه آن از معادن استان فراهم خواهد شد

برای ساخت و بهره برداری این کارخانه در مجموع ۱۰۰۰ میلیارد تومان هزینه می شود

با تکمیل این کارخانه، سیمان سفید ازنا بزرگترین کارخانه سیمان سفید غرب کشور و دومین کارخانه بزرگ کشور از این حیث خواهد شد.

امروز استاندار و مدیران مرتبط با طرح های عمرانی همراه خبرنگاران در سفر به شهرستان ازنا از وضعیت پروژه های این شهرستان بازدید کردند .در ادامه این بازدید افتتاح آزمایشی کارخانه سیمان سفید ازنا نیز انجام شد

مدیر این کارخانه در توضیحات لازم در مورد کارخانه سیمان سفید ازنا علت فعال نبودن را به صرفه نبودن تولید سیمان سفید در وضعیت کنونی دانست و ابراز امیدواری کردند که در صورت برطرف شدن مشکلات بزودی فاز اول این کارخانه به افتتاح برسد .

به گفته مدیر کارخانه از نظر آلاینده های محیط زیستی این کارخانه در وضعیت بسیار خوبی نسبت به کشور و اروپا دارد ایشان آلایندگی کارخانه گفت که این کارخانه آلایندگی پایینی دارد اگرآلایندگی در کشور صددرصد باشد آلایندگی این کارخانه بیست درصد است که نسبت به اروپا نیز به نسبت آلایندگی کمتری دارد.

پایان پیام/

ثبت نظر شما